• Αρχική
  • Ποιοι είμαστε
  • Portfolio
  • Επικοινωνία

8 τάσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ το 2022 για να οδηγήσεις το brand σου στην επιτυχία

8 τάσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ το 2022

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να προωθήσω την επιχείρησή μου online; Το τοπίο στο digital marketing αλλάζει τόσο γρήγορα, με νέες τάσεις και τεχνολογίες, που θα πρέπει μία διαφημιστική στρατηγική να εξελίσσεται διαρκώς για να συνεχίσει να έχει επιτυχία.

Στο άρθρο αυτό θα δούμε ορισμένες από τις τελευταίες τάσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ και πώς μπορείς να τις αξιοποιήσεις για το δικό σου brand σήμερα.

Τεχνητή νοημοσύνη

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει αλλάξει ριζικά το τοπίο στο ψηφιακό μάρκετινγκ τα τελευταία χρόνια και η σημασία της αυξάνεται διαρκώς. Εταιρείες όπως η Meta και η Google επενδύουν τεράστια ποσά για ανάπτυξη τεχνολογιών αυτοματοποίησης μάρκετινγκ.

Η τεχνητή νοημοσύνη παίζει πολλούς διαφορετικούς ρόλους στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Μπορεί να αξιοποιηθεί για τη διευκόλυνση της δημιουργίας διαφημίσεων και τη βελτίωση του τρόπου που εμφανίζονται. Και αξιοποιείται επίσης και για το bidding, τη διαδικασία δημοπρασίας που καθορίζει ποια διαφήμιση θα εμφανιστεί σε ποιο σημείο.

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει τεράστια οφέλη για το ψηφιακό μάρκετινγκ. Έχει διαπιστωθεί ότι οδηγεί σε πιο εξατομικευμένες και καλύτερες εμπειρίες για τους καταναλωτές και σε αυξημένη απόδοση των διαφημίσεων. Ταυτόχρονα, η αυτοματοποίηση επαναλαμβανόμενων εργασιών αφήνει περισσότερο χρόνο για ενασχόληση με την οργάνωση και την ανάπτυξη της διαφημιστικής στρατηγικής.

Μία από τις τελευταίες εξελίξεις είναι οι νέου τύπου καμπάνιες Μέγιστης απόδοσης της Google. Με αυτόν τον τύπο καμπάνιας, μία διαφήμιση μπορεί να εμφανιστεί στους χρήστες του ίντερνετ σε όλα σχεδόν τα δίκτυα της Google (Αναζήτηση, Display, YouTube, κτλ.), επιτυγχάνοντας έτσι καλύτερη απόδοση από κάθε προηγούμενο τύπο καμπάνιας, χάρη στον κεντρικό ρόλο που παίζει η τεχνητή νοημοσύνη.

Μάθε περισσότερα για τις διαφημίσεις Google.

Σύντομα και καθηλωτικά βίντεο

Το Tik Tok έχει φέρει την τρίτη μεγάλη αλλαγή στα κοινωνικά δίκτυα. Αρχικά, είχαμε τις αναρτήσεις στο Facebook. Το 2015 το Snapchat εισήγαγε τα Stories, εικόνες και βίντεο με διάρκεια ζωής 24 ωρών. Η τελευταία τάση είναι η ροή από βίντεο σύντομης διάρκειας.

Πλέον, πέρα από το Tik Tok, το ίδιο φορμάτ έχουν υιοθετήσει κι άλλες πλατφόρμες. Το Instagram εισήγαγε τα Reels και το YouTube τα Shorts. Η τάση αυτή φανερώνει την προτίμησή μας για γρήγορη κατανάλωση περιεχομένου με σύντομα και περιεκτικά μηνύματα.

Το καλό με αυτά τα σύντομα βίντεο είναι ότι ο καθένας έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει και να ανεβάσει ένα βίντεο με το κινητό του, χωρίς να χρειάζεται μεγάλο budget. Και αυτός είναι πλέον ένας από τους καλύτερους τρόπους για την προσέγγιση κοινού, ειδικά μικρότερων ηλικιακών ομάδων.

Διαφήμιση βίντεο στο YouTube

Οι άνθρωποι πλέον περνάνε όλο και λιγότερο χρόνο να παρακολουθούν κανάλια στην τηλεόραση και περισσότερο χρόνο να βλέπουν βίντεο στο ίντερνετ on-demand, σε πλατφόρμες όπως το YouTube και άλλες.

Το YouTube συγκεκριμένα παρουσιάζει δραματική άνοδο στην επισκεψιμότητά του χρόνο με το χρόνο, μία άνοδος που δεν προβλέπεται να σταματήσει σύντομα. Η διαφήμιση στο YouTube σήμερα είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για αύξηση της αναγνωρισιμότητας ενός brand και για αύξηση της ζήτησης για προϊόντα και υπηρεσίες.

Ένα από τα πλεονεκτήματα αυτού του τύπου διαφήμισης είναι η υψηλή αφοσίωση των χρηστών. Όταν κάποιος παρακολουθεί τα βίντεο που τον ενδιαφέρουν είναι πιθανό ότι θα έχει εστιασμένη την προσοχή του εκεί.

Stories

Μπορεί η τελευταία τάση στα κοινωνικά δίκτυα να είναι τα βίντεο σύντομης διάρκειας, αλλά τα Stories εξακολουθούν να έχουν τεράστια απήχηση και πολύ μεγάλη προωθητική ισχύ.

Τα Stories έχουν έναν προσωπικό χαρακτήρα και σου δίνουν τη δυνατότητα να συνδεθείς και να αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σου πιο άμεσα και με πιο ανεπίσημο ύφος. Με την παροδική φύση των Stories, υπάρχει μία αμεσότητα και αυθεντικότητα που δεν υπάρχει στις παραδοσιακές αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα.

Εξατομίκευση

Οι καταναλωτές πλέον αναμένουν μία εξατομικευμένη διαφημιστική εμπειρία και γρήγορα χάνουν το ενδιαφέρον τους για brands που δε λαμβάνουν υπόψη το κοινό τους στις προωθητικές τους ενέργειες. 

Για να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό θα πρέπει να εστιάσεις στη δημιουργία εξατομικευμένου περιεχομένου, προϊόντων, emails, κτλ.

Η τεχνητή νοημοσύνη που αναφέραμε παραπάνω μπορεί να συμβάλει σημαντικά στη δημιουργία μίας εξατομικευμένης εμπειρίας, καθορίζοντας τι είναι πιθανό να ενδιαφέρει κάποιον και εμφανίζοντας το κατάλληλο περιεχόμενο στα κατάλληλα άτομα.

Ιδιωτικότητα και διαφάνεια

Οι χρήστες από τη μία απολαμβάνουν μία εξατομικευμένη εμπειρία, αλλά ταυτόχρονα θέλουν να διαφυλάσσεται η ιδιωτικότητά τους και να μη νιώθουν ότι γίνεται χρήση περισσότερων δεδομένων για αυτούς απ’ όσα είναι απαραίτητο.

Επομένως, ένας τρόπος για να κερδίσει ένα brand την εμπιστοσύνη των πελατών του είναι να σεβαστεί ακριβώς αυτήν την επιθυμία τους για διαφύλαξη των προσωπικών τους δεδομένων.

Μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας έχουν ξεκινήσει να λαμβάνουν διάφορα μέτρα για τη διαφύλαξη του προσωπικού απορρήτου. Η Google έχει ήδη ανακοινώσει τα σχέδιά της να δώσει τέλος στα cookies τρίτων (third-party cookies), ακολουθώντας την τάση αυτή και δημιουργώντας μία νέα σχέση εμπιστοσύνης και διαφάνειας μεταξύ εταιρείας και καταναλωτή.

Συζήτηση

Οι άνθρωποι πλέον αναμένουν ότι θα μπορούν να έχουν μία γρήγορη και άμεση επικοινωνία με όλους: με φίλους, συνεργάτες, ακόμη και με τα brands. Ακριβώς αυτήν την αυθεντικότητα προσφέρει το μάρκετινγκ μέσω συζήτησης και ζωντανού chat.

Μέσα από πλατφόρμες όπως το WhatsApp, το Viber και το Messenger μπορείς να έρθεις σε άμεση επαφή με πελάτες, οι οποίοι προτιμούν αυτόν τον τρόπο επικοινωνίας και αγνοούν τα emails σου.

Omni-channel

Οι καταναλωτές πλέον έχουν πολλά μέσα επικοινωνίας στη διάθεσή τους και αναμένουν ότι θα μπορούν να αξιοποιήσουν οποιοδήποτε από αυτά για να έρθουν σε επαφή με ένα brand.

Omni-channel εμπειρία πελατών σημαίνει ότι μία επιχείρηση δημιουργεί πολλά σημεία επαφής και δίνει στους πελάτες της τη δυνατότητα μίας ομαλής μετάβασης ανάμεσά τους. Αυτά τα σημεία επαφής μπορεί να είναι η ιστοσελίδα της επιχείρησης, πλατφόρμες αποστολής άμεσων μηνυμάτων, το email, διάφορα κοινωνικά δίκτυα, ακόμη και ένα φυσικό κατάστημα. Μία omni-channel εμπειρία επιτρέπει στους πελάτες σου να ξεκινήσουν την επαφή με το brand σου σε ένα κανάλι και να συνεχίσουν σε κάποιο άλλο χωρίς εμπόδια.

Αναρωτιέσαι πώς μπορείς να διαφημίσεις την επιχείρησή σου; Μάθε για τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους online διαφήμισης.

Share This Post

Θες να μαθαίνεις κάθε εβδομάδα όλα τα digital news;

Κάνε εγγραφή στο newsletter μας

Περισσότερα άρθρα