Υπάρχουν ακόμη πιστοί πελάτες;

Οι πιστοί πελάτες είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό στοιχεία για οποιοδήποτε brand. Είναι αυτοί που έχουν αναπτύξει μία πραγματικά ισχυρή σχέση με το brand σας και συνεχίζουν να επιλέγουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας  – αυτοί που συνεχίζουν να επιλέγουν το φυσικό κι ηλεκτρονικό σου κατάστημα για τις αγορές τους, επειδή πιστεύουν σε αυτά που προσφέρεις.

Οι πιστοί πελάτες αποτελούν μία συνεχή συνεισφορά στα έσοδα της επιχείρησής σου, ενδυναμώνουν την επικοινωνία σου με το κοινό σου και μέσω της word-of-mouth μεθόδου διαφημίζουν δωρεάν τις φανταστικές υπηρεσίες που προσφέρεις!

 

Τα τελευταία χρόνια

Τα τελευταία χρόνια  η έννοια των “πιστών πελατών” έχει εν μέρει κλονιστεί κι ας δούμε μερικούς λόγους για τους οποίους έχει γίνει αυτό.

 

Αύξηση του ανταγωνισμού

Οι επιχειρήσεις σήμερα πρέπει να ανταγωνιστούν δεκάδες ή κι εκατοντάδες άλλες επιχειρήσεις που προσφέρουν παρόμοια με αυτούς είδη κι υπηρεσίες. Ιδιαίτερα στην online αγορά, όπου η εύρεση παρόμοιων επιχειρήσεων είναι τόσο εύκολη, αλλά κι η ολοκλήρωση οποιασδήποτε αγοράς τόσο γρήγορη, οι πελάτες είναι φυσικό να επιθυμούν να περιηγηθούν σε αυτά που προσφέρει ο ανταγωνισμός. 

Σημασία της τιμής

Οι καταναλωτές σήμερα δίνουν ιδιαίτερη σημασία στην αξία των υπηρεσιών και προϊόντων που επιθυμούν να αποκτήσουν. Οι προσφορές, οι εκπτώσεις, τα κουπόνια, παίζουν όλα πολύ σημαντικό ρόλο στην επιλογή του brand. Ο πελάτης ακόμη κι αν είναι ευχαριστημένος από τα προϊόντα μίας εταιρείας, θα μπει συχνά στη διαδικασία του να αγοράσει παρόμοια προϊόντα σε καλύτερη προσφορά.

Online marketing

Τα κανάλια επικοινωνίας με τους πελάτες στον digital κόσμο είναι πάρα πολλά. Οι επιχειρήσεις έχουν στα χέρια τους δεκάδες εργαλεία και τρόπους για να προωθήσουν τις υπηρεσίες & προσφορές τους online, σε χιλιάδες χρήστες – παράγοντας που ίσως κλονίσει την πίστη ενός πελάτη προς ένα συγκεκριμένο brand.

 

Παρόλ’ αυτά, υπάρχουν ακόμη εταιρείες που καταφέρνουν να διατηρούν πιστούς πελάτες, άσχετα από την πολυπλοκότητα της σημερινής αγοράς. Αν θέλεις κι εσύ να δημιουργήσεις τέτοια σχέση με τους πελάτες σου, τότε δες παρακάτω μερικές συμβουλές που πρέπει να ακολουθήσεις:

Υψηλότερη δυνατή εξυπηρέτηση

Ναι, πολλές φορές η κορυφαία εξυπηρέτηση είναι ικανή να “κρατήσει” έναν πελάτη στην εταιρεία σου, ακόμη κι αν το προϊόν σου είναι ακριβότερο από κάποιου ανταγωνιστή. Ο πελάτης θέλει να αισθάνεται ασφάλεια και σιγουριά για το προϊόν ή την υπηρεσία που αγοράζει – να αισθάνεται πως θα είσαι εκεί γι’ αυτόν αξιόπιστα, όποτε το χρειαστεί.

Η γνώμη του πελάτη

Η εμπειρία που έχει ο πελάτης από την εταιρεία σου σε ενδιαφέρει πολύ! Μην αμελείς να επικοινωνείς με τους πελάτες σου και να μαθαίνεις για το πόσο ευχαριστημένοι είναι από το προϊόν ή την υπηρεσία που έλαβαν. Για σένα αποτελεί ένα εξαιρετικό feedback, για τον πελάτη αποτελεί ένδειξη εκτίμησης της γνώμης του. Έτσι ο πελάτης αισθάνεται πραγματικά σημαντικός για την επιχείρησή σου.

Εκπτώσεις, Προνόμια & Δώρα

Όλοι ενθουσιαζόμαστε με τα δώρα! Δώσε στους πιστούς πελάτες σου προνόμια και λόγους για να συνεχίσουν να σε επιλέγουν για τις αγορές τους. Δώσε τους την ευκαιρία να γίνουν μέλη στο eshop σου και να επωφελούνται από ειδικές προσφορές. Οι πελάτες σου θα αισθάνονται πως βγαίνουν κερδισμένοι από κάθε τους αγορά!

 

Οι πιστοί πελάτες εξακολουθούν να υπάρχουν και να αποτελούν σημαντικό στοιχείο στην κοινότητα κάθε brand. Η απόκτηση τους όμως μέσα στο χρόνο απαιτεί συνεχή προσοχή και προσπάθεια, είναι σίγουρο όμως πως θα σε ανταμείψει! 

Share This Post

Θες να μαθαίνεις κάθε εβδομάδα όλα τα digital news;

Κάνε εγγραφή στο newsletter μας