Πώς να διαφημίσεις την επιχείρησή σου online

Η διαφήμιση online έχει τεράστια οφέλη, καθώς μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σου να προσεγγίσει έναν τεράστιο αριθμό δυνητικών πελατών με σχετικά χαμηλό κόστος. Υπάρχουν, όμως, πολλοί διαφορετικοί τρόποι να διαφημιστεί μία επιχείρηση online και έχει μεγάλη σημασία να επιλέξεις τους κατάλληλους για τη δική σου. Γνωρίζεις όλους τους τρόπους online διαφήμισης; Παρακάτω θα αναλύσουμε όλες τις εναλλακτικές, προκειμένου να σχηματίσεις μία εμπεριστατωμένη άποψη και να λάβεις τις σωστές αποφάσεις, σύμφωνα και με τις ιδιαίτερες ανάγκες της επιχείρησής σου.

Διαφημίσεις προβολής/Banner ads

Πρόκειται για διαφημίσεις αντίστοιχες των διαφημιστικών πινακίδων στον πραγματικό κόσμο. Εμφανίζονται σε διάφορα σημεία κατά την περιήγηση ενός χρήστη στο διαδίκτυο, σε διάφορες ιστοσελίδες, δίπλα από το κυρίως περιεχόμενό τους. Συνήθως είναι στατικές εικόνες, αλλά μπορεί να είναι και βίντεο ή ακόμη και διαδραστικές διαφημίσεις.

Διαφημίσεις σε μηχανή αναζήτησης

Το Search Engine Marketing (SEM) αφορά την προβολή διαφημίσεων που οδηγούν την ιστοσελίδα σου στην κορυφή των αποτελεσμάτων σε μία μηχανή αναζήτησης. Οι διαφημίσεις αυτές έχουν συνήθως τη μορφή κειμένου, με σύνδεσμο στην ιστοσελίδα σου, αλλά μπορεί να περιλαμβάνουν και εικόνες των προϊόντων σου, ούτως ώστε όταν κάποιος αναζητά ενεργά να αγοράσει ένα προϊόν, να εμφανίζεται το δικό σου στην κορυφή των αποτελεσμάτων.

Διαφήμιση βίντεο

Οι διαφημίσεις βίντεο έχουν γνωρίσει πολύ μεγάλη άνοδο, καθώς η παρακολούθηση βίντεο στο διαδίκτυο είναι πλέον μία πολύ δημοφιλής ασχολία, και το να υπάρχει μία διαφήμιση σε τέτοια μορφή είναι ένας ιδιαίτερα αποτελεσματικός τρόπος να γίνει γνωστή μία επιχείρηση και να προσελκύσει δυνητικούς πελάτες. Οι διαφημίσεις βίντεο μπορούν να εμφανίζονται σε πλατφόρμες όπως το YouTube πριν ή και κατά τη διάρκεια του βίντεο που παρακολουθεί ένας χρήστης, αλλά και σε πολλές άλλες ιστοσελίδες και εφαρμογές.

Μάρκετινγκ σε κοινωνικά δίκτυα

Τα κοινωνικά δίκτυα προσφέρουν τεράστιες ευκαιρίες για online προώθηση μίας επιχείρησης και η παρουσία σου εκεί κρίνεται πλέον απαραίτητη. Σε όλα τα δημοφιλέστερα κοινωνικά δίκτυα, όπως το Facebook και το Instagram, δίνεται η δυνατότητα για δημιουργία χορηγούμενων αναρτήσεων, αναρτήσεις δηλαδή με διαφημιστικό περιεχόμενο, οι οποίες εμφανίζονται σε ένα ευρύ κοινό, με συγκεκριμένα κριτήρια στόχευσης.

Μάρκετινγκ με email

Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να διατηρείς ενημερωμένους τους πελάτες σου για τα νέα της επιχείρησής σου και για κάθε νέα κυκλοφορία είναι η αποστολή ενημερωτικών δελτίων με email, των λεγόμενων newsletters. Ένα σωστά φτιαγμένο newsletter, το οποίο αποστέλλεται σε τακτά χρονικά διαστήματα (αλλά όχι υπερβολικά συχνά) μπορεί να έχει μεγάλη προωθητική ισχύ και να οδηγήσει σε πολλές επαναληπτικές αγορές από τους ήδη υπάρχοντες πελάτες σου.

Ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών

Ανάλογα με τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που προσφέρει μία επιχείρηση, μπορεί να ενταχθεί σε ιστοσελίδες-καταλόγους σύγκρισης τιμών, όπου ένας χρήστης που αναζητά κάτι σχετικό μπορεί να βρει τη συγκεκριμένη υπηρεσία ή το συγκεκριμένο προϊόν και να το συγκρίνει με αυτά άλλων επιχειρήσεων. Αυτός είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να αυξήσει μία επιχείρηση τiς πωλήσεις της σε άτομα που δε θα γνώριζαν την ύπαρξή της υπό διαφορετικές συνθήκες.

Μάρκετινγκ παραπομπών

To referral marketing ή μάρκετινγκ παραπομπών αναφέρεται στις προσπάθειες μίας επιχείρησης να κινητοποιήσει τους ήδη υπάρχοντες πελάτες της να γνωστοποιήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της σε άλλους δυνητικούς πελάτες. Κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, όπως για παράδειγμα προσφέροντας κάποια οφέλη και εκπτώσεις σε πελάτες που μοιράζονται τις αγορές, τις γνώμες ή τις εμπειρίες τους στην ιστοσελίδα σου ή στα κοινωνικά δίκτυα.

Μάρκετινγκ με influencers

Ένας πολύ σύγχρονος τρόπος προώθησης είναι μέσω της συνεργασίας με influencers, δηλαδή άτομα που έχουν μία ισχυρή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα και έχουν τη δυνατότητα να επηρεάσουν τις γνώμες πολλών. Η μέθοδος αυτή μπορεί να έχει πολύ μεγάλη αποτελεσματικότητα, καθώς ένα άτομο είναι πιο πιθανό να προβεί σε αγορά ενός προϊόντος, όταν αυτό του προτείνεται από κάποιον που εμπιστεύεται.

Οι επιλογές που υπάρχουν για διαφήμιση online είναι φαινομενικά ατελείωτες και η διαχείριση της στρατηγικής της online παρουσίας μίας επιχείρησης μπορεί πολύ γρήγορα να μετατραπεί σε μία σύνθετη και δύσκολα διαχειρίσιμη διαδικασία. Ωστόσο, πρόκειται για μία επένδυση που κάθε επιχείρηση οφείλει να κάνει αν θέλει να παραμείνει ανταγωνιστική και που θα αποφέρει πολλαπλά οφέλη γι’ αυτήν.

Share This Post

Θες να μαθαίνεις κάθε εβδομάδα όλα τα digital news;

Κάνε εγγραφή στο newsletter μας