Πώς να εκτοξεύσεις τις πωλήσεις στο e-shop σου

Πώς να εκτοξεύσεις τις πωλήσεις στο eshop σου

Λοιπόν, κατάφερες να φέρεις κάποιους επισκέπτες στο e-shop σου. Είτε μέσω διαφημίσεων, social media, οργανικής αναζήτησης ή με οποιονδήποτε άλλον τρόπο, ορισμένοι χρήστες έκαναν κλικ και βρέθηκαν εκεί. Συγχαρητήρια! Όμως, το 96% των ανθρώπων που επισκέπτονται μία ιστοσελίδα δεν είναι έτοιμοι να κάνουν κάποια μετατροπή και πολλοί από αυτούς φεύγουν μέσα σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα. Πώς μπορείς να το αλλάξεις αυτό και να οδηγήσεις τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σου στην πραγματοποίηση μίας αγοράς; Συνέχισε να διαβάζεις για να το μάθεις.

Το design του e-shop

Η πρώτη εντύπωση που παίρνει κάποιος όταν επισκέπτεται το e-shop σου είναι πολύ σημαντική και παίζει καθοριστικό ρόλο στο αν θα παραμείνει σε αυτήν ή θα φύγει. Ένας πιθανός πελάτης δε θα προβεί σε κάποια αγορά αν το e-shop σου δεν έχει επαγγελματική εμφάνιση και δεν εμπνέει εμπιστοσύνη. Όπως θα φρόντιζες για το φυσικό σου κατάστημα να είναι όμορφο και να έχει ένα ευχάριστο περιβάλλον, όπου θα θέλει κάποιος να περάσει χρόνο και να κάνει τις αγορές του, έτσι θα πρέπει να γίνει και σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

Όταν μιλάμε όμως για design, δεν αναφερόμαστε μόνο στην εμφάνιση, αλλά και στη χρηστικότητα μίας ιστοσελίδας. Οι χρήστες αναμένουν ότι δε θα συναντήσουν εμπόδια κατά την περιήγησή τους και ότι οι πληροφορίες σε αυτήν θα είναι οργανωμένες με έναν τρόπο που έχει νόημα για αυτούς. Θα πρέπει ο χρήστης να μπορεί να φτάνει γρήγορα στην πληροφορία ή στο προϊόν που τον ενδιαφέρει και η συνολική διαδικασία να είναι γρήγορη, χωρίς περιττά βήματα.

Διάβασε εδώ το άρθρο μας για τις τάσεις στο σχεδιασμό ιστοσελίδων για να μάθεις περισσότερα.

Το περιεχόμενο του e-shop

Το κείμενο, οι εικόνες και τα βίντεο στην ιστοσελίδα σου πρέπει να δημιουργηθούν και να διαμορφωθούν με μεγάλη προσοχή, για να κατορθώσουν να πείσουν ένα δυνητικό πελάτη να πραγματοποιήσει μία αγορά. Κατά τη δημιουργία και την οργάνωση του περιεχομένου, θα πρέπει να έχεις υπόψη τους στόχους σου και να έχεις μία σαφή κατανόηση των αναγκών των πελατών σου. Μόνο έτσι θα βεβαιωθείς ότι το περιεχόμενο θα ανταποκρίνεται σε κάθε περίπτωση και στα δύο.

Είναι επίσης σημαντικό να κατευθύνεις τους χρήστες στην ενέργεια που θέλεις να πραγματοποιήσουν με τα κατάλληλα call-to-actions. Θέλεις οι χρήστες να προβούν σε κάποια αγορά; Οδήγησέ τους στα προϊόντα σου και κάνε μία σαφή προτροπή για αγορά στην αρχική σου σελίδα. Θέλεις να πραγματοποιήσουν κάποια άλλη μετατροπή, όπως για παράδειγμα να εγγραφούν στο newsletter σου; Κάνε μία προτροπή για αυτό σε εμφανές σημείο.

Η τεχνολογική υποδομή του e-shop

Για να έχει πωλήσεις ένα e-shop θα πρέπει να έχει στηθεί με μία άρτια τεχνολογική υποδομή. Τι σημαίνει αυτό; Αρχικά, σημαίνει ότι το e-shop θα πρέπει να είναι σταθερό και να λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Οι τακτικές αναβαθμίσεις και η επιλογή της κατάλληλης υπηρεσίας hosting μπορεί να διαβεβαιώσει ότι η λειτουργία του e-shop σου δε θα διακοπεί και δε θα χάσεις σημαντικές μετατροπές.

Επιπλέον, το e-shop σου θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν γρηγορότερο. Οι χρήστες θα αφιερώσουν ελάχιστο χρόνο στην εξερεύνηση του e-shop σου και κάθε επιπλέον δευτερόλεπτο που χρειάζεται να περιμένουν για να φορτώσει η ιστοσελίδα αυξάνει την πιθανότητα εγκατάλειψης. Τέλος, είναι ύψιστης σημασίας το e-shop σου να είναι ασφαλές, καθώς οι χρήστες θα πραγματοποιούν πληρωμές και θα μοιράζονται ευαίσθητες πληροφορίες. Αυτό μπορεί να γίνει με τη χρήση ενός πιστοποιητικού SSL (Secure Socket Layer). Πρόκειται για μία τεχνολογία που διασφαλίζει ότι οι πληροφορίες που μεταφέρονται μεταξύ του διακομιστή και του πελάτη είναι κρυπτογραφημένες και μη προσβάσιμες από τρίτους.

Ένα καλό design, ανταγωνιστικό περιεχόμενο και μία άρτια τεχνολογική υποδομή είναι τα τρία κύρια στοιχεία που χρειάζεται ένα e-shop που θα οδηγεί σε μεγάλο αριθμό πωλήσεων. Η υλοποίηση όλων αυτών μπορεί πολύ γρήγορα να αποβεί μία δύσκολη και περίπλοκη διαδικασία. 

Για να είναι το e-shop σου επιτυχημένο, θα χρειαστείς τους κατάλληλους επαγγελματίες που θα σε συμβουλεύσουν και θα παρέχουν την τεχνογνωσία τους για το συγκεκριμένο τύπο της επιχείρησής σου. Έλα στη Dataspot σήμερα και μίλησε με την έμπειρη ομάδα μας για τις online ανάγκες της επιχείρησης σου!

Share This Post

Θες να μαθαίνεις κάθε εβδομάδα όλα τα digital news;

Κάνε εγγραφή στο newsletter μας