Διάβασε το Blog της Dataspot

Άρθρα και συμβουλές που σε ενδιαφέρουν!

Οι 5 τάσεις που μπορούν να απογειώσουν το design του site σου

Dataspot - Ημερομηνία: 2 August 2021

Υπάρχουν αμέτρητοι τρόποι που μπορεί κανείς να έρθει σε επαφή με την ιστοσελίδα σου και να πάρει μια γεύση από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που έχεις να προσφέρεις! Είτε επειδή έκανε κλικ σε ένα banner σε κάποια σελίδα που πιθανότατα διάβαζε μια είδηση είτε απλώς επειδή “έπεσε” πάνω σε κάποια διαφήμιση της επιχείρησής σου καθώς σκρόλαρε στo Facebook.

Πώς, όμως, θα κάνεις το άτομο αυτό να παραμείνει στην ιστοσελίδα σου, να αλληλεπιδράσει με το περιεχόμενό σου και, γιατί όχι, να προβεί και σε κάποια αγορά;

Σελίδα προορισμού που… σε παρασύρει!

Η πρώτη εντύπωση που θα δημιουργήσει η ιστοσελίδα σου στον επισκέπτη είναι ζωτικής σημασίας, καθώς είναι εκείνη που πιθανότατα θα τον μετατρέψει σε πελάτη ή απλώς σε έναν ακόμη περαστικό. Είναι σημαντικό η σελίδα προορισμού να έχει κάτι διαφορετικό ή και μοναδικό, κάτι που να προκαλέσει ενδιαφέρον στον χρήστη και να τον κάνει να δώσει μεγαλύτερη προσοχή καθώς περιηγείται στο site σου και να τον ωθήσει να λάβει δράση. Για παράδειγμα, η χρήση διαδραστικών στοιχειών στη σελίδα προορισμού, όπως η εναλλαγή εικόνων, η συμπλήρωση κάποιας φόρμας όσον αφορά τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες του χρήστη καθώς και η ύπαρξη κάποιου ερωτηματολογίου, αποτελεί κάτι πολύ δημιουργικό και διασκεδαστικό, διαφορετικό απο τις τετριμμένες και παλιομοδίτικες ιστοσελίδες.

Dark mode (Σκοτεινή λειτουργία)

Το dark mode ή σκοτεινή λειτουργία, έχει έρθει για να αλλάξει τα δεδομένα των κλασικών ιστοσελίδων με ανοιχτόχρωμο φόντο. Ήδη από το 2020, εταιρείες-μεγαθήρια με εκατομμύρια πιστούς πελάτες σε όλο τον κόσμο όπως η Apple, έχουν αλλάξει την προσέγγισή τους, όσον αφορά το φόντο της σελίδας τους, από λευκό και φωτεινό στο απόλυτο…μαύρο. Όλο και περισσότερες εταιρείες δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες τους να αλλάξουν τη λειτουργία της ιστοσελίδας από φωτεινή σε σκοτεινή, για όσο το δυνατόν μικρότερη έκθεση στο μπλε φως που εκπέμπουν οι οθόνες και σαφώς πιο άνετο διάβασμα. Η λειτουργία αυτή δίνει, μάλιστα, στους designers αμέτρητες ευκαιρίες για δημιουργία και σχεδιασμό όμορφων και διαδραστικών στοιχείων πάνω στο μαύρο φόντο.

Μινιμαλισμός

Μια από τις τάσεις που κυριαρχούν στον σχεδιασμό ιστοσελίδων καθ’ όλη τη διάρκεια του 2021 είναι ο μινιμαλισμός. Αρκετά μεγάλος αριθμός ιστοσελίδων αρχίζει και στρέφεται προς αυτή την κατεύθυνση, αξιοποιώντας μόνο τα απαραίτητα, χωρίς υπερβολές και περιττές πληροφορίες. Η χρήση ενός ή δύο χρωμάτων, τα απλά γραφικά, ο άπλετος χώρος και τα απλά κείμενα δεν υπερφορτώνουν και δε κουράζουν τον χρήστη. Εστιάζουν στην άνετη περιήγηση και ευχάριστη εμπειρία του πελάτη αποφέροντας, έτσι, θετικότερα αποτελέσματα και περισσότερες μετατροπές. Δεν είναι, άλλωστε, καθόλου περίεργο που η φράση “less is more” έχει επικρατήσει αρκετά τα τελευταία χρόνια, εννοώντας πως τα λιγότερα είναι και καλύτερα!

Καθηλωτικές διαβαθμίσεις

Οι διαβαθμίσεις τόσο σε χρώματα όσο και σε υφές, αποτελεί μια διαχρονική πρακτική, παραμένοντας σε υψηλή θέση στις προτιμήσεις για ακόμη μία χρονιά. Η προσθήκη πολύχρωμων εικονογραφήσεων με βάθος και εντυπωσιακό φόντο, είναι ικανές να τραβήξουν το βλέμμα του χρήστη δημιουργώντας του την επιθυμία για περαιτέρω αναζήτηση μέσα στην ιστοσελίδα. Αυτό, μάλιστα, θα έχει ως αποτέλεσμα και την μεγαλύτερη παραμονή του σε αυτήν. Οι διαβαθμίσεις είναι εκείνες που μπορούν προκαλέσουν το ενδιαφέρον του επισκέπτη και να κάνουν ένα αρκετά απλό σχέδιο καλαίσθητο και πρωτότυπο.

Πρόσβαση για όλους

Η ανάγκη να προσελκύσει ένα site χρήστες μεγαλώνει μέρα με τη μέρα. Για το λόγο αυτό είναι επιτακτικής σημασίας να εστιάσεις στην άνευ “εμποδίων” προσβασιμότητα. Η επιλογή ήχου και κειμένου μαζί αλλά και η μεγαλύτερη γραμματοσειρά κάνει την ιστοσελίδα πιο ελκυστική στα μάτια του χρήστη και επακολούθως στην ίδια τη Google. Επομένως, αυξάνοντας την προσβασιμότητα για ανθρώπους όλων των ηλικιών, για άτομα με ή χωρίς ειδικές ανάγκες, καθώς και ανθρώπους από κάθε γωνιά του πλανήτη, έχεις τη δυνατότητα να φέρεις μεγαλύτερη “κίνηση” στο site σου, κανοντάς το φιλικό προς τον χρήστη και αυξάνοντας σημαντικά τις μετατροπές σου.

Χρόνο με το χρόνο οι τάσεις στο σχεδιασμό σελίδων αλλάζουν και ποικίλουν με βάση τις ανάγκες των ανθρώπων. Ο καθένας μπορεί να ακολουθήσει οποιαδήποτε τάση τραβάει το ενδιαφέρον των χρηστών, έτσι ώστε να αυξήσει την κίνηση στη σελίδα του αλλά και να τους γεννήσει την επιθυμία για κάποια αγορά. Σημαντικό είναι, όμως, να μην πέσει στην παγίδα να προσπαθεί διαρκώς να ευχαριστεί τους πάντες, αλλά να δημιουργήσει ένα αυθεντικό site που θα υποστηρίζει μια μοναδική εμπειρία για τον χρήστη.

 


Κάνε την αποφασιστική

Επικοινωνήστε μαζί μας τώρα!

Επικοινωνία

Θεσσαλονίκη - Λεωφόρος Καλλιθέας 60
Τ: 2310 577 037 - F: 2310 577 034
E: info@dataspot.gr
S: www.dataspot.gr