Τα κοινωνικά δίκτυα που πρέπει να διαφημιστείς το 2022

Διαφήμιση σε social media - Facebook, Instagram, YouTube

Ποιο είναι το σημαντικότερο μέσο επικοινωνίας με τους πελάτες μας στον digital κόσμο και ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία για την επίτευξη των στόχων μάρκετινγκ που θέτουμε; Χωρίς αμφιβολία, τα κοινωνικά δίκτυα! Υπάρχουν όμως πολλά κοινωνικά δίκτυα, το καθένα με τις δικές του ιδιαιτερότητες και διαφορετικές προοπτικές για την επιχείρησή σου. Πολλές φορές μπορεί να μην είναι σαφές σε ποια από αυτά να εστιάσουμε τους πόρους μας. Στο άρθρο αυτό παρουσιάζουμε τα τρία κοινωνικά δίκτυα που έχουν εδραιώσει την κυριαρχία τους και τα οφέλη που μπορεί να έχει το καθένα από αυτά για την επιχείρησή σου.

Facebook

Πρόκειται για κοινωνικό δίκτυο που δε χρειάζεται συστάσεις. Με σχεδόν 2 δισεκατομμύρια χρήστες να το επισκέπτονται καθημερινά, είναι το δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο σήμερα. Γι’ αυτό ακριβώς υπάρχουν τεράστιες προοπτικές για διαφήμιση και προώθηση των υπηρεσιών και των προϊόντων σου σε αυτό. Θα τολμούσαμε να πούμε ότι η παρουσία της επιχείρησής σου στο Facebook είναι σχεδόν απαραίτητη.

Η πλατφόρμα διαθέτει επίσης από τα πιο ολοκληρωμένα διαφημιστικά εργαλεία. Προσφέρει προηγμένες δυνατότητες στόχευσης σε κάθε στάδιο του ταξιδιού του καταναλωτή και μεγάλη αποτελεσματικότητα στην αύξηση των πωλήσεων και την επίτευξη άλλων μετατροπών. 

Instagram

Το Instagram έχει περίπου 500 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες καθημερινά. Είναι, επίσης, μία πλατφόρμα που χρησιμοποιείται σε μεγάλο βαθμό από τους χρήστες της για ανακάλυψη νέων προϊόντων. Το γεγονός αυτό το καθιστά ιδανικό για την άμεση αύξηση των πωλήσεων. Η πραγματική του δύναμη, όμως, έγκειται στις ευκαιρίες που προσφέρει για αύξηση της αξίας διάρκειας ζωής των πελατών. Τη δημιουργία, δηλαδή, πιστών πελατών, οι οποίοι θα δείχνουν πραγματικό ενδιαφέρον για το brand σου και θα το προτιμούν έναντι άλλων. Για να γίνει αυτό, χρειάζεσαι υψηλής ποιότητας οπτικό υλικό, το οποίο θα προστίθεται τακτικά στο προφίλ σου.

Το Instagram επίσης είναι η ιδανική πλατφόρμα για μάρκετινγκ με influencers, δηλαδή άτομα με δυνατότητα επιρροής της κοινής γνώμης. Η συνεργασία με τους κατάλληλους influencers μπορεί να φέρει πολλούς ποιοτικούς επισκέπτες στο προφίλ της επιχείρησής σου.

Οφείλουμε ωστόσο να επισημάνουμε ότι το Instagram ίσως δεν είναι η κατάλληλη πλατφόρμα για διαφήμιση επιχειρήσεων B2B. Αν οι επιχειρηματικές σου δραστηριότητες αφορούν πελάτες χονδρικής, υπάρχουν άλλα διαφημιστικά μέσα που μπορούν να καλύψουν αποτελεσματικότερα τις ανάγκες σου. Είναι καλύτερο να εστιάσεις τους πόρους σου στο Facebook, το LinkedIn και το διαφημιστικό δίκτυο της Google.

YouTube

Ένα ακόμη κοινωνικό δίκτυο με τεράστια βάση χρηστών, το YouTube έχει περισσότερους από 2 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες κάθε μήνα. Η εστίαση στη συγκεκριμένη πλατφόρμα είναι στα βίντεο μεγάλης διάρκειας. Πλέον, όμως, με την κυκλοφορία του YouTube Shorts, αναλαμβάνει να ανταγωνιστεί ευθέως με πλατφόρμες όπως το TikTok και το Instagram και με βίντεο σύντομης διάρκειας.

Η δημιουργία διαφημίσεων για το YouTube απαιτεί μεγαλύτερη επένδυση σε χρόνο και χρήμα σε σχέση με τις πλατφόρμες που αναφέραμε παραπάνω. Έχει όμως το πλεονέκτημα ότι οι διαφημίσεις σου εμφανίζονται όταν κάποιος παρακολουθεί το αγαπημένο του περιεχόμενο και έχει εστιασμένη την προσοχή του εκεί. H διαφημιστική σου καμπάνια είναι πιο πιθανό να παραμείνει στη μνήμη του χρήστη και να αυξήσει δραματικά την αναγνωρισιμότητα του brand σου.

Σε όποια κοινωνικά δίκτυα και αν αποφασίσεις να διαφημίσεις την επιχείρησή σου, η διαφήμιση δε θα είναι αποτελεσματική αν δεν έχεις μία σαφή κατανόηση του κοινού σου – ποιοι είναι, σε ποιες περιοχές βρίσκονται, ποια είναι τα ενδιαφέροντά τους κ.α. Πρώτα πρέπει να αποκτήσεις μία σαφή κατανόηση του κοινού σου και των αναγκών τους. Και τότε η παρουσία σου στα κοινωνικά δίκτυα μπορεί να αποτελέσει το κλειδί για την επίτευξη των στόχων σου.

Share This Post

Θες να μαθαίνεις κάθε εβδομάδα όλα τα digital news;

Κάνε εγγραφή στο newsletter μας