Διαφημίσεις Google – Πώς να στοχεύσεις στο κατάλληλο κοινό

Όπως αναλύσαμε σε προηγούμενο άρθρο, η διαφήμιση στις υπηρεσίες της Google είναι ένας από τους αποτελεσματικότερους τρόπους για την προώθηση της επιχείρησής σου online. Ένα από τα κυριότερα χαρακτηριστικά που την κάνουν τόσο αποτελεσματική είναι οι προηγμένες δυνατότητες στόχευσης που παρέχονται. Καθώς ένα άτομο χρησιμοποιεί στην καθημερινότητά του τις υπηρεσίες της Google και περιηγείται σε ιστοσελίδες που συνεργάζονται με αυτήν, συλλέγονται αυτόματα και με ασφαλή τρόπο πληροφορίες, οι οποίες μπορούν να αξιοποιηθούν από τους διαφημιστές για στόχευση στο κατάλληλο κοινό. Παρακάτω παρουσιάζουμε ορισμένες από αυτές τις δυνατότητες:

1. Δημογραφικά στοιχεία

Υπάρχει η δυνατότητα για στόχευση σε ομάδες με συγκεκριμένα δημογραφικά χαρακτηριστικά, όπως το φύλο, η ηλικία και το οικογενειακό εισόδημα. Για παράδειγμα, μπορείς να επιλέξεις η διαφήμισή σου να εμφανίζεται μόνο σε παντρεμένες γυναίκες, ηλικιών 35-45.

2. Συνάφεια

Ο προηγμένος αλγόριθμος της Google έχει τη δυνατότητα να σχηματίζει μία ολοκληρωμένη εικόνα για τους χρήστες, όσον αφορά τις προτιμήσεις, τις συνήθειες και τα ενδιαφέροντά τους. Επομένως, μπορείς για παράδειγμα να στοχεύσεις άτομα που ενδιαφέρονται για τον αθλητισμό, την τεχνολογία, τα ταξίδια, και πολλά άλλα.

3. Πρόθεση αγοράς

Σύμφωνα με τη συμπεριφορά των χρηστών online, η Google μπορεί να κρίνει ποιοι έχουν την πρόθεση να αγοράσουν ένα προϊόν ή μία υπηρεσία και να εμφανίσει μία σχετική διαφήμιση μόνο σε αυτούς. Για παράδειγμα, μία διαφήμιση ενός αυτοκινήτου μπορεί να εμφανιστεί μόνο σε άτομα που ψάχνουν ενεργά να αγοράσουν αυτοκίνητο.

4. Ορόσημα ζωής

Ορισμένα παραδείγματα σημαντικών γεγονότων στη ζωή κάποιου είναι ότι μόλις ξεκίνησε το πανεπιστήμιο, ότι μόλις έγινε γονιός ή ότι μόλις μετακόμισε. Στις διαφημίσεις Google δίνεται η δυνατότητα για στόχευση σύμφωνα με τέτοιου είδους γεγονότα.

5. Επαναληπτικό μάρκετινγκ

Το επαναληπτικό μάρκετινγκ αφορά άτομα που έχουν ήδη αλληλεπιδράσει online με κάποιον τρόπο με την επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, σε κάποιον που έχει επισκεφθεί το ηλεκτρονικό σου κατάστημα, μπορούν να εμφανιστούν διαφημίσεις που θα τον παροτρύνουν να επιστρέψει σε αυτό και να προβεί σε κάποια αγορά.

6. Παρόμοιο κοινό

Υπάρχει ακόμη και η δυνατότητα να εντοπιστούν με αυτόματο τρόπο και να στοχευτούν νέα άτομα με παρόμοια ενδιαφέροντα με αυτά που έχουν αλληλεπιδράσει με τον ιστότοπό σου. Πρόκειται για έναν ιδιαίτερα αποτελεσματικό και εύκολο τρόπο να προσεγγίσεις νέους πιθανούς πελάτες.

7. Αντιστοιχία πελατών

Με αυτήν τη λειτουργία μπορείς να προσεγγίσεις online τους υπάρχοντες πελάτες σου. Αν έχεις ένα φυσικό κατάστημα, ανεβάζοντας το πελατολόγιό σου, είναι εφικτή η αλληλεπίδραση με τα ίδια άτομα στον ψηφιακό κόσμο.

8. Τοποθεσία

Με πληροφορίες για την τοποθεσία των χρηστών που λαμβάνονται από τις κινητές τους συσκευές, οι διαφημίσεις σου μπορούν να εμφανίζονται μόνο σε ορισμένες γεωγραφικές τοποθεσίες ή ακόμη και μόνο όταν κάποιος βρίσκεται κοντά στο κατάστημά σου.

Αξιοποιώντας με τον κατάλληλο τρόπο τις δυνατότητες αυτές, μπορείς να είσαι βέβαιος ότι η διαφήμισή σου θα εμφανιστεί στα άτομα που είναι πιο πιθανό να ενδιαφερθούν για αυτήν

Η κατάλληλη στόχευση έχει καθοριστική σημασία για την επιτυχία της διαφημιστικής σου καμπάνιας και, κατ’ επέκταση, για την επίτευξη των επιχειρηματικών σου στόχων με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.

Share This Post

Θες να μαθαίνεις κάθε εβδομάδα όλα τα digital news;

Κάνε εγγραφή στο newsletter μας