e-shop Websites

Tips για την online προώθηση της εταιρείας σας (πρώτο μέρος)

22 Ιουλίου 2019
Tips για την online προώθηση της εταιρείας σας (πρώτο μέρος)

Όλα ξεκινάνε με ένα πλάνο.

Η αποτελεσματική προώθηση της επιχείρησης σας online απαιτεί σκέψη και σωστή οργάνωση. Αναρωτηθείτε ποιος είναι ο πραγματικός στόχος της εταιρείας σας στη συγκεκριμένη χρονική περίοδο που διανύουμε. Είναι οι πωλήσεις, είναι η αναγνωρισιμότητα, είναι η προώθηση μιας νέας τάσης; Μέσα σε ποια χρονικά περιθώρια πρέπει να εκπληρωθούν οι παραπάνω προσδοκίες;

Δημιουργήστε ένα πλάνο στο οποίο θα βασιστεί η στρατηγική online marketing της εταιρείας σας. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορείτε να “διαβάζετε” καλύτερα τα αποτελέσματα των διαφημίσεων σας, να πραγματοποιείτε πιο στοχευμένες αναρτήσεις στα social media, να εμφανίζεστε σε αυτούς που πραγματικά σας χρειάζονται στις οργανικές αναζητήσεις της Google.

Διαφήμιση στα Google Ads

Βρεθείτε μπροστά στα μάτια του αληθινού κοινού σας!

Η αναζήτηση χρηστών για υπηρεσίες ή προϊόντα παρόμοια με αυτά που προσφέρει η εταιρεία σας θα τους οδηγήσει σε σας αφού οι μηχανές τις Google φροντίζουν να βρίσκεστε στην κατάλληλη θέση, την κατάλληλη στιγμή.

Παρακινήστε τους χρήστες να επισκεφτούν την ιστοσελίδα ή το ηλεκτρονικό κατάστημα σας, να αγοράσουν τα προϊόντα σας, να σας καλέσουν απευθείας με ένα μόνο κλικ και πολλά άλλα.

Διαφήμιση στα Facebook Ads

Παρόμοια φιλοσοφία με τα Google Ads, οι διαφημίσεις σας στο Facebook εμφανίζονται στους χρήστες που έχουν πραγματοποιήσει παρόμοιες αναζητήσεις, σε αυτούς που ταιριάζουν δημογραφικά στο target group τις εταιρείας σας, σε αυτούς που πληρούν τα κριτήρια που εσείς θέτετε.

Οι διαφημίσεις προσαρμόζονται στις δικές σας επιθυμίες και στις ανάγκες της επιχείρησης σας!

Μη ξεχνάτε το Remarketing!

Οι χρήστες που έχουν επισκεφτεί την ιστοσελίδα σας, αυτοί που ενδιαφέρθηκαν για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, αυτοί που πρόσθεσαν τα προϊόντα σας στο καλάθι τους, όλοι αυτοί ανήκουν στο κοινό του remarketing της επιχείρηση σας. Αξιοποιήστε αυτές τις πληροφορίες μαθαίνοντας για το τι πραγματικά αναζητά το κοινό σας και τροποποιήστε τις διαφημίσεις σας για το συγκεκριμένο δυνητικό κοινό. Είναι ένα κοινό που πραγματικά ενδιαφέρεται για ό,τι προσφέρει η εταιρεία σας!

Η συνέχεια στο επόμενο μέρος!