Η online διαφήμιση σου φαίνεται περίπλοκη;

Πολλές φορές παρατηρούμε πως επιχειρήσεις διαφόρων αντικειμένων και τομέων, βρίσκουν την online διαφήμιση υπερβολικά περίπλοκη ή πως όσο κι αν διαφημίζονται δεν μπορούν να δουν αποτελέσματα. 

Προσπαθώντας να καταρρίψουμε αυτή την αντίληψη, παραθέτουμε τους λόγους για τους οποίους κι η δική σου επιχείρηση μπορεί να διαφημιστεί επιτυχημένα σε διάφορα online κανάλια, ανάλογα με τις ανάγκες της και πάντα σύμφωνα με τα κριτήρια στα οποία βασίζεται η διαφήμιση της.

Google – Facebook – Instagram

Το αντικείμενο υπηρεσιών σου έχει μια θέση σε μία από τις παραπάνω πλατφόρμες διαφήμισης. Συζητώντας με την ομάδα μας θα μπορέσεις να καταλάβεις καλύτερα πού βρίσκονται οι δυνητικοί σου πελάτες και πώς μπορείς να τους προσεγγίσεις. Μη ξεχνάς πως η διαφήμιση στη Google είναι τελείως διαφορετική από τη διαφήμιση στο Facebook, τόσο όσον αφορά τη δομή της, όσο και από την πλευρά του budget. Λειτουργούμε με στόχο τον πελάτη και διαφημιζόμαστε εκεί που είναι πιο πιθανόν να μας συναντήσει.

Πολλές φορές συναντάμε εταιρείες που διαφημίζονται σε λάθος online κανάλια με αποτέλεσμα πολύ χαμηλές προβολές και μηδενική απήχηση. Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε που βρίσκεται το κοινό μας, που μας αναζητούν οι πελάτες μας.

Το budget της εκστρατείας σου

Κάθε budget μπορεί να σου φέρει διαφορετικά αποτελέσματα ανάλογα με τον τύπο της διαφημιστικής εκστρατείας. Ως γενικός κανόνας ισχύει πως ένα γενναιόδωρο budget σημαίνει περισσότερες εμφανίσεις σε μεγαλύτερο κοινό. Ακόμη κι ένα μικρότερο όμως budget – αν χρησιμοποιηθεί σωστά και μελετημένα – μπορεί να φέρει αρκετά ικανοποιητικά αποτελέσματα στην επιχείρηση σου.

Μερικοί βασικοί παράγοντες τους οποίους μπορούμε να έχουμε στο μυαλό μας είναι η διαφημιστική περίοδος (π.χ. εορταστικές περίοδοι, καλοκαιρινές διακοπές), το budget του ανταγωνισμού, το κόστος των προϊόντων μας κλπ. Για παράδειγμα, είναι αυτονόητο πως δύσκολα θα ανταγωνιστούμε επιχειρήσεις που “τρέχουν” budget τριπλάσιο από το δικό μας ή που αυξάνουν κατά πολύ το budget τους την περίοδο των Χριστουγέννων.

Θέτουμε λοιπόν στόχους βασισμένους στις καθημερινές ανάγκες της δικής μας επιχείρησης κι αποφασίζουμε για το πως θέλουμε να “χρησιμοποιήσουμε” τη διαφήμιση μας: ως ένα συμπληρωματικό μέσο κέρδους ή ως κύριο παράγοντα πωλήσεων.

Το target group

Το να εργάζεσαι με ένα αντικείμενο γενικού ενδιαφέροντος σίγουρα θα έχει απήχηση σε ένα μεγάλο κοινό – άρα θα σου φέρει και περισσότερες ευκαιρίες μετατροπών & κέρδους. Όμως το να απευθύνεσαι σε ένα μικρό και πιο εξειδικευμένο κοινό σημαίνει πως έχεις την ευκαιρία να κερδίσεις ποιοτικότερες μετατροπές. Στις Facebook διαφημίσεις μπορούμε να περιορίσουμε το κοινό και να το διαμορφώσουμε σύμφωνα με τις ανάγκες τις επιχείρησης σου. Στις Google διαφημίσεις θα εμφανίζεται σύμφωνα με τις λέξεις κλειδιά που εμείς έχουμε δηλώσει. Με λίγα λόγια η διαφήμιση είναι πάντα στοχευμένη στο κοινό που σε ενδιαφέρει.

Original δημιουργικό

Το δημιουργικό κομμάτι της διαφήμισης σχεδιάζεται και μορφοποιείται ανάλογα με τις ανάγκες προβολής των υπηρεσιών & προϊόντων της επιχείρησης σου. Σε πολλές περιπτώσεις μία minimal σχεδίαση είναι ιδανική για την προώθηση προϊόντων που αφορούν επαγγελματίες, ενώ σε άλλες η δημιουργία ξεχωριστών banners & videos είναι απαραίτητη.

Η ομάδα της Dataspot μπορεί να δημιουργήσει τη βέλτιστη λύση διαφήμισης, βασισμένη στις ανάγκες της επιχείρησης σου. Επικοινώνησε μαζί μας σήμερα και ρώτησε μας για την εταιρεία σου!

Share This Post

Θες να μαθαίνεις κάθε εβδομάδα όλα τα digital news;

Κάνε εγγραφή στο newsletter μας