Ασφάλεια αποστολής email -SMTP

forum-asfaleia-smtp

Μέσω της ιστοσελίδας ή του ηλεκτρονικού καταστήματος μας, διακινούνται πολλά emails είτε προς τους πελάτες είτε προς εμάς ως διαχειριστές. Για παράδειγμα, όταν οι πελάτες πραγματοποιούν μία παραγγελία, ένα αυτοματοποιημένο email στέλνεται προς τον πελάτη ενημερώνοντας ότι έχει γίνει η παραλαβή αυτής. Επίσης, ως διαχειριστές ενός ηλεκτρονικού καταστήματος cs-cart ή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος wordpress, αλλάζοντας την κατάσταση μίας παραγγελίας δημιουργείται εκ νέου ένα email προς αποστολή, ενημερώνοντας τους πελάτες αντίστοιχα για την κατάσταση παραγγελίας, πότε θα παραλάβουν, με ποια courier και οποιαδήποτε άλλη χρήσιμη πληροφορία χρειάζεται. Πολλές φορές όμως, έχει δημιουργηθεί το ερώτημα από πελάτες, ότι τα emails στέλνονται στα “spams”, δηλαδή στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία, με αποτέλεσμα ο τελικός πελάτης εν τέλει, να μην έχει σωστή ενημέρωση, καθώς δεν βλέπει ποτέ αυτά τα emails.

Τι μπορείτε να κάνετε για να λύσετε το πρόβλημα αυτό;

Έστω ότι έχουμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα WordPress. Θα χρειαστεί να εγκαταστήσουμε ένα plugin όπου θα στέλνει τα emails μέσω SMTP server. Έτσι, θα αποτρέψουμε τα emails που στέλνουμε στους πελάτες μας, να καταλήγουν στα spams. Εάν εγκαταστήσετε ένα τέτοιο plugin, οι βασικές ρυθμίσεις όλων αυτών είναι ίδιες. θα σας ζητηθούν τα εξής στοιχεία για την βασική εγκατάσταση ενός SMTP server:

1. Αποστολή email από (From email address)
2. Αποστολέας (From name)
3. SMTP διακομιστής (SMTP Host)
4. Τύπος κρυπτογράφησης (Type of Encryption)
5. SMTP θύρα (SMTP Port)
6. SMTP πιστοποίηση (SMTP Authentication)
7. SMTP όνομα χρήστη (SMTP username)
8. SMTP κωδικός (SMTP password)

Πάμε να δούμε, τι πρέπει να συμπληρώσουμε σε αυτά τα πεδία και με λίγα λόγια τι σημαίνει το κάθε ένα:

1. Στο πεδίο αυτό συμπληρώσουμε το email το οποίο θέλουμε να φαίνεται στον τελικό παραλήπτη – πελάτη μας. Συνήθως είναι κάποιο info@.. ή κάποιο sales@.. μιας και μιλάμε για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

2. Στο πεδίο αυτό συμπληρώσουμε το όνομα, έτσι όπως θέλουμε να φαίνεται στον τελικό παραλήπτη – πελάτη μας. Συνήθως είναι η επωνυμία του ηλεκτρονικού καταστήματος.

3. Στο πεδίο αυτό συνήθως συμπληρώνουμε το εξής: mail.to-domain-sas.gr. Καλό είναι να μιλήσετε με τον πάροχο πακέτου φιλοξενίας, ώστε να σας δώσουν τα σωστά στοιχεία που χρειάζεστε. Πολλές φορές αυτές οι ρυθμίσεις αλλάζουν, για λόγους ασφαλείας.

4. Εδώ υπάρχουν δύο επιλογές που προτείνονται. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την επιλογή SSL, εάν χρησιμοποιείτε κάποιο πιστοποιητικό SSL στο ηλεκτρονικό κατάστημα WordPress. Ειδάλλως, μπορείτε να επιλέξετε TLS.

5. Στο πεδίο αυτό συμπληρώνουμε τον αριθμό 465. Και σε αυτή την περίπτωση όμως, καλό είναι να έρθετε σε επικοινωνία με τον πάροχο του πακέτου φιλοξενίας σας, γιατί μπορεί να έχουν αλλάξει αυτή την ρύθμιση για λόγους ασφαλείας.

6. Η επιλογή αυτή πρέπει να είναι τσεκαρισμένη.

7. Στο πεδίο αυτό εισάγεται τον email λογαριασμό σας, για παράδειγμα [email protected]

8. Στο πεδίο αυτό εισάγεται τον κωδικό που αντιστοιχεί στο email που έχετε δηλώσει στο 7ο βήμα.

Αποθηκεύετε όλα τα παραπάνω, πατώντας στην επιλογή “Αποθήκευση”.

Η διαδικασία έχει ολοκληρωθεί! Πλέον, έχετε μία ασφαλής σύνδεση στην εξερχόμενη αλληλογραφία σας και όλα τα email προς τους τελικούς σας πελάτες, θα πηγαίνουν στα εισερχόμενα τους και όχι στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία.

Οι ίδιες ακριβώς ρυθμίσεις και επιλογές υπάρχουν και είναι διαθέσιμες ακόμα και σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα cs-cart.

Share This Post

Θες να μαθαίνεις κάθε εβδομάδα όλα τα digital news;

Κάνε εγγραφή στο newsletter μας