Όπως αναφέραμε στο άρθρο μας για τις τελευταίες εξελίξεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ, η τεχνητή νοημοσύνη και ο αυτοματισμός έχουν φέρει πολύ μεγάλες αλλαγές στο χώρο. Και η σημασία τους φαίνεται ότι θα συνεχίσει να αυξάνεται στο μέλλον.
Μία από τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα αυτό είναι οι νέου τύπου καμπάνιες Μέγιστης Απόδοσης της Google (Performance Max Campaigns). Πρόκειται για καμπάνιες που αξιοποιούν τις πιο προηγμένες δυνατότητες αυτοματοποίησης για προσέγγιση του κατάλληλου κοινού σε όλα τα διαφημιστικά δίκτυα της Google και επίτευξη των διαφημιστικών σου στόχων.
Πώς λειτουργούν;
Κάθε ένας από τους ήδη υπάρχοντες τύπους καμπάνιας της Google εστιάζει σε ένα συγκεκριμένο διαφημιστικό δίκτυο. Για παράδειγμα, οι διαφημίσεις Αναζήτησης εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης, οι διαφημίσεις Προβολής εμφανίζονται στις ιστοσελίδες που εντάσσονται στο δίκτυο προβολής, κ.ο.κ. Με μία καμπάνια Μέγιστης Απόδοσης, όμως, μπορείς να προσεγγίσεις το κοινό σου σε κάθε δίκτυο της Google, στην Αναζήτηση, σε διάφορες ιστοσελίδες που επισκέπτονται, στο YouTube, στους Χάρτες, στο GMail και στην υπηρεσία Discover.
Όταν στήνουμε μία καμπάνια Μέγιστης Απόδοσης, ορίζουμε τον προϋπολογισμό μας, τους διαφημιστικούς στόχους που θέλουμε να επιτευχθούν, το κοινό που θέλουμε να προσεγγίσουμε και ανεβάζουμε όλα τα δημιουργικά μας. Από εκεί και πέρα, οι προηγμένες τεχνολογίες αυτοματοποίησης της Google καθορίζουν το πώς και πού θα εμφανιστούν οι διαφημίσεις, ώστε η καμπάνια σου να έχει τη βέλτιστη δυνατή απόδοση σύμφωνα με τους στόχους που έχεις θέσει.
Ποια είναι τα οφέλη;
Μία καμπάνια Μέγιστης Απόδοσης:
- δίνει τη δυνατότητα προσέγγισης νέων κοινών σε όλα τα δίκτυα της Google.
- “μαθαίνει” από τη συμπεριφορά των χρηστών και βελτιώνει διαρκώς την απόδοσή της σύμφωνα με τους στόχους που έχουν οριστεί.
- σου δίνει πρόσβαση σε λεπτομερή στατιστικά στοιχεία, τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν για να γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές και βελτιώσεις.
- απλοποιεί τη διαχείριση, γεγονός που σου αφήνει περισσότερο χρόνο για ανάπτυξη και σχεδιασμό της διαφημιστικής στρατηγικής.
- μπορεί να λειτουργήσει συμπληρωματικά με άλλες καμπάνιες, επιτυγχάνοντας μεγαλύτερη ορατότητα ενός brand.
Πρέπει η επιχείρησή μου να τρέξει μία καμπάνια Μέγιστης Απόδοσης;
Υπάρχουν πολλές απόψεις σχετικά με το ποιες επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν από τις καμπάνιες Μέγιστης Απόδοσης. Η γνώμη μας είναι ότι κάθε επιχείρηση που ασχολείται με το ηλεκτρονικό εμπόριο θα πρέπει να δοκιμάσει να αξιοποιήσει αυτόν το νέο τύπο καμπάνιας.
Στη Dataspot έχουμε ήδη ξεκινήσει να τρέχουμε καμπάνιες Μέγιστης Απόδοσης με θεαματικά αποτελέσματα. Αυτό που έχουμε παρατηρήσει είναι μία εντυπωσιακή δυνατότητα για εντοπισμό του κοινού που είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρεται για ορισμένα προϊόντα και να προβεί σε αγορά. Το αποτέλεσμα; Αύξηση στις πωλήσεις και άνοδος στην επιστροφή χρημάτων σε σχέση με τη διαφημιστική επένδυση.