Πόσο καλά γνωρίζεις το Google MyBusiness?

Το Google MyBusiness είναι ένα πραγματικό εργαλείο στο χέρια κάθε επιχείρησης και κάθε επαγγελματία. Αποτελεί εξαιρετική ευκαιρία δωρεάν προώθησης και προβολής της επιχείρησής σας σε ένα ευρύ κοινό που αναζητά άμεσα πληροφορίες για εσάς, το κατάστημα σας, το γραφείο & τις υπηρεσίες σας.

Το βασικό ερώτημα όμως είναι αν το χρησιμοποιείτε με αυτόν τρόπο ή απλά ως μία διαδικτυακή καταχώρηση  της επιχείρησής σας.

Google MyBusiness

Εδώ εισάγετε, τροποποιείτε και διαχειρίζεστε όλες τις πληροφορίες και τα δεδομένα που θέλετε να γνωρίζουν οι χρήστες-πελάτες για την επιχείρηση σας πριν την επισκεφτούν!

Μερικά από αυτά τα στοιχεία είναι:

  • Ωράριο λειτουργίας
  • Προσφερόμενες υπηρεσίες/προϊόντα
  • Τηλέφωνα επικοινωνίας & Διεύθυνση
  • Η ιστοσελίδα σας
  • Φωτογραφίες (δικές σας ή των πελατών σας)
  • Αξιολογήσεις & Βαθμολογίες

Επιπλέον πληροφορίες που μπορείτε να εισάγετε στο Google MyBusiness της επιχείρησής σας είναι σύντομα άρθρα σχετικά με τις υπηρεσίες σας ή τις εκδηλώσεις σας, προϊόντα με πλήρεις περιγραφές και τιμές, ανακοινώσεις και πολλά ακόμη!

Όπως καταλαβαίνετε το Google MyBusiness είναι τόσο σημαντικό, όσο κι η ίδια η ιστοσελίδα σας/το φυσικό σας κατάστημα! Σε κάθε αναζήτηση που αφορά την επιχείρηση σας, αυτές οι πληροφορίες θα είναι διαθέσιμες σε κάθε χρήστη, γι’ αυτό και η αξιοπιστία τους είναι τόσο σημαντική!

Αξιοπιστία πληροφοριών – Ικανοποιημένοι πελάτες

  • Η μη έγκυρη διεύθυνση ή το λάθος τηλέφωνο μπορούν να αποδειχτούν ιδιαίτερα καταστροφικά για μία επιχείρηση. Φροντίστε να μη δυσκολεύετε τους πελάτες σας και να είστε όσο πιο ακριβείς γίνεται σχετικά με τις πληροφορίες που αναρτάτε online.
  • Μεγάλη προσοχή απαιτεί η καταχώρηση του ωραρίου λειτουργίας, καθώς συχνά η λάθος πληροφόρηση φέρνει σύγχυση στους πελάτες και κακή εντύπωση για την αξιοπιστία της επιχείρησης.
  • Φροντίστε να παρέχετε συχνά νέο υλικό (φωτογραφίες, αναρτήσεις κλπ.) για να μην παρουσιάζετε την ιδέα της “εγκατάλειψης” του προφίλ σας σε κάθε νέο χρήστη.
  • Οι αξιολογήσεις γράφονται για να λαμβάνονται σοβαρά από την ίδια την επιχείρηση. Προτρέψτε τους πελάτες σας να αφήσουν την κριτική τους στο Google MyBusiness προφίλ σας κι απαντήστε στις παρατηρήσεις και τα ερωτήματα τους.

Φροντίστε να παρέχετε στους πελάτες σας αυτό ακριβώς που ψάχνουν. Αποφασίστε σε μία εταιρική στρατηγική online παρουσίας κι ακολουθήστε την. Μπείτε στη θέση του χρήστη που αναζητά την επιχείρηση σας και σκεφτείτε τι είναι αυτό που ψάχνει κι έχει ανάγκη να δει.

Αναπτύξτε σήμερα μια επιτυχημένη στρατηγική online marketing στη Dataspot! Επικοινωνήστε μαζί μας και μιλήστε μας για τις ανάγκες της επιχείρησής σας! Είμαστε δίπλα σας για να βρούμε μαζί μία πραγματικά ολοκληρωμένη λύση για την επιχείρησή σας.

Share This Post

Θες να μαθαίνεις κάθε εβδομάδα όλα τα digital news;

Κάνε εγγραφή στο newsletter μας