Είναι γεγονός πως στο φυσικό μας κατάστημα ο πελάτης δεν έχει πρακτικά πολλές επιλογές παρά να αγοράσει από εμάς επειδή συνήθως είναι χρονικά και πρακτικά βολικό. Στον κόσμο του internet όμως, σε μία μόνο σελίδα αποτελεσμάτων, ο πελάτης έχει δεκάδες επιλογές καταστημάτων. Η μετάβαση από το ένα ηλεκτρονικό κατάστημα στο άλλο είναι θέμα δευτερολέπτων και μάλιστα με τα ίδια δεδομένα: Τα περισσότερα από αυτά θα μας φέρουν το ίδιο προϊόν, στην (συχνά) ίδια τιμή, στην πόρτα μας.
Τι είναι αυτό τότε που θα πείσει τον πελάτη να ολοκληρώσει την αγορά του από το δικό μας ηλεκτρονικό κατάστημα;
Το eshop είναι το ίδιο μας το κατάστημα!
Χρήζει της ίδιας φροντίδας με το φυσικό και λειτουργεί σχεδόν υπό τους ίδιους όρους με αυτό. Χρειάζεται λοιπόν ελκυστική βιτρίνα, οργανωμένα ράφια προϊόντων, πλήρεις πληροφορίες και σωστά αναγραφόμενες τιμές κλπ.
Είναι πολύ σημαντικό λοιπόν να διατηρούμε ένα άρτια σχεδιασμένο eshop, όχι μόνο γιατί είναι πράγματι το κατάστημα μας αλλά γιατί επηρεάζει απόλυτα τον τρόπο με τον οποίο παρουσιαζόμαστε στην αγορά, δηλαδή στους εν δυνάμει πελάτες μας. Δείχνει επίσης τη φιλοσοφία και ταυτότητα της εταιρείας μας, κι ακόμη κι αν διατηρούμε ένα άψογα οργανωμένο φυσικό κατάστημα, ο πελάτης που θα πλοηγηθεί σε ένα μη λειτουργικό eshop θα αποκτήσει διαφορετική ιδέα για την επιχείρηση μας.
Πολλές φορές ο πελάτης αγνοεί την ύπαρξη του φυσικού μας καταστήματος!
Η δημιουργία σχέσης μεταξύ του πελάτη και της εταιρείας μέσω ενός eshop είναι αρκετά πιο δύσκολη απ’ ότι η επαφή σε προσωπικό επίπεδο μέσω του φυσικού καταστήματος. Πράγματι σε αυτή την περίπτωση κάθε λεπτομέρεια κρίνεται πιο αυστηρά από τον χρήστη-πελάτη και τα πιο μικρά σημεία χρήζουν απόλυτης προσοχής (ακόμη κι ένα ορθογραφικό λάθος μπορεί να ρίξει πολύ την αντίληψη της αγοράς για την ταυτότητα και αξιοπιστία της εταιρείας μας).
Ο πελάτης δε θα ολοκληρώσει πάντα την αγορά μέσω eshop!
Ακόμη κι αν ο πελάτης δεν ολοκληρώσει την αγορά του μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος αλλά προτιμήσει το φυσικό, μη ξεχνάμε πως το eshop είναι αυτό που τον προσέλκυσε εξαρχής στην εταιρεία μας. Άρα καταλαβαίνουμε τη σημασία που έχει η οργάνωση, λειτουργικότητα, το responsive design, ο σχεδιασμός και η αισθητική ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.
Ο πελάτης του eshop μπορεί να μένει πολλά χιλιόμετρα μακριά!
Αυτό όμως δε σημαίνει πως η σχέση μεταξύ της εταιρείας μας και του πελάτη έχει σταματήσει μετά την ολοκλήρωση της αγοράς. Φροντίζουμε να κρατάμε επαφή με τους πελάτες που προτίμησαν το κατάστημα μας για τις αγορές τους, τους καλωσορίζουμε και ευχαριστούμε, τους στέλνουμε κάποιο εκπτωτικό κουπόνι ή τα νέα μας μέσω newsletter, ζητάμε την εμπειρία τους από την αγορά μέσω του καταστήματος μας και δεχόμαστε feedback και κριτικές.
Η εταιρεία Dataspot έχει σχεδιάσει και κατασκευάσει ηλεκτρονικά καταστήματα υψηλής αισθητικής, άψογης λειτουργικότητας με responsive σχεδιασμό, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις που συμπεριλαμβάνουν διαφήμιση, αποστολή newsletter, διαχείριση social media κλπ.
Στο portfolio μας μπορείτε να δείτε τα ηλεκτρονικά καταστήματα που με επιτυχία έχουμε σχεδιάσει!
Μη διστάσετε να μας ρωτήσετε για το δικό σας κατάστημα! Είμαστε δίπλα σας με συνεχή υποστήριξη και λύσεις που θα αναπτύξουν την επιχείρηση σας!