Είναι το eshop σου λειτουργικό;

Πολλές φορές πιστεύουμε πως η εμφάνιση σε ένα site είναι αυτή που δημιουργεί εντυπώσεις και ελκύει τους επισκέπτες ή κι εν δυνάμει πελάτες μας. Αν κι εν μέρει αυτή η σκέψη είναι σωστή, ας αναλογιστούμε αν η εμφάνιση είναι ο λόγος που επισκεπτόμαστε μία ιστοσελίδα ξανά και ξανά, είτε για να αναζητήσουμε υπηρεσίες, είτε για να πραγματοποιήσουμε αγορές.

Τι σημαίνει λειτουργικότητα σε μία ιστοσελίδα και σε ένα eshop;

Οι επισκέπτες σας ελκύονται από μία προσεγμένη κι εντυπωσιακή εμφάνιση όμως δε μένουν εκεί! Ας φέρουμε ως παράδειγμα την ολοκλήρωση των αγορών τους από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Ξεκινώντας από την αρχή, οι εν δυνάμει πελάτες σας μπαίνουν στο κατάστημα σας είτε γιατί ανακάλυψαν το eshop σας σε μία online αναζήτηση, είτε γιατί είδαν μία διαφήμιση σας στο Facebook, είτε ακόμη και στοχευμένα.

Θα βρει ο πελάτης σου αυτό που του έχεις υποσχεθεί εύκολα & γρήγορα;

Μπορούμε να πούμε με σιγουριά πως ελάχιστοι πελάτες θα αφιερώσουν χρόνο για την πλοήγηση στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα μέχρι να βρουν επιτέλους το προϊόν που ψάχνουν! Βεβαιώσου λοιπόν πως το eshop σου έχει τόσο έξυπνη κατηγοριοποίηση προϊόντων, όσο και ολοκληρωμένα φίλτρα και χαρακτηριστικά που διευκολύνουν εντυπωσιακά την πλοήγηση στο site. Μη ξεχνάς τα badges! Πολλοί πελάτες θέλουν να γνωρίζουν αν το προϊόν που αγοράζουν είναι σε προσφορά, νέα άφιξη ή ανήκει σε κάποια συλλογή!

Εύκολη διαχείριση καλαθιού & παραγγελίας

Ο πελάτης σου προσθέτει στο καλάθι του τα προϊόντα που επιθυμεί να αγοράσει κι αυτό είναι το πρώτο βήμα ολοκλήρωσης της παραγγελίας του. Θα μπορεί να επεξεργαστεί εύκολα το καλάθι αγορών του; Πόσο πρακτική είναι η προσθαφαίρεση προϊόντων αλλά και ποσοτήτων; Το σημείο επεξεργασίας του καλαθιού είναι το σημείο που παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στο πως θα εξελιχθεί τελικά η παραγγελία. Εκεί ο πελάτης θα πρέπει να βλέπει ξεκάθαρα κι αναλυτικά τι πρόκειται να πληρώσει, με ποιον τρόπο, αλλά και τα μεταφορικά που θα υπολογιστούν αυτόματα για την περιοχή του. Τυχόν δυσάρεστες εκπλήξεις με έξτρα χρεώσεις μετά το πέρας του καλαθιού μπορεί να επηρεάσουν την εξέλιξη της παραγγελίας.

Πληρωμή & ολοκλήρωση της παραγγελίας

Πιστωτική κάρτα ή PayPal; Μήπως αντικαταβολή; Το κατάστημα σου οφείλει να μπορεί να εξυπηρετεί του πελάτες σου με κάθε τρόπο. Smart Tip: Μπες στη θέση διαφόρων πελατών με διαφορετικές ανάγκες. Για παράδειγμα η σύνδεση με τράπεζα για πληρωμή με πιστωτική κάρτα είναι πλέον απαραίτητο στοιχείο για ένα eshop. Μη το αμελείς!

Το επόμενο βήμα;

Στον κόσμο του marketing λέμε πως η πώληση δεν τελειώνει με την πληρωμή των υπηρεσιών ή προϊόντων από τον πελάτη μας. Με λίγα λόγια είναι στο χέρι της επιχείρησης σου να “κρατήσει” τον κάθε πελάτη, να του προωθήσει νέα προϊόντα, συμπληρωματικές αγορές, να τον ενημερώσεις για προσφορές & εκπτώσεις μέσω Newsletter, να παρουσιαστείς μπροστά του με μία νέα διαφήμιση στα social media! Στόχος σου είναι να υπενθυμίζεις συνεχώς στους πελάτες σου πως είσαι ενεργά δίπλα του.

Δεν είσαι σίγουρος για τη λειτουργικότητα του ηλεκτρονικού σου καταστήματος; Αμφιβάλεις για το αν είναι πραγματικά αποδοτικό;

Η ομάδα της Dataspot μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις ένα πραγματικά ολοκληρωμένο & κερδοφόρο eshop που ανταποκρίνεται σε όλες τις ανάγκες των σύγχρονων online αγορών!

Share This Post

Θες να μαθαίνεις κάθε εβδομάδα όλα τα digital news;

Κάνε εγγραφή στο newsletter μας