• Αρχική
  • Ποιοι είμαστε
  • Portfolio
  • Επικοινωνία

5 τρόποι για δωρεάν προώθηση της επιχείρησής σου

Δωρεάν προώθηση επιχείρησης

Ποιος είπε ότι για να προωθήσεις την επιχείρησή σου στο ίντερνετ χρειάζεται να δαπανήσεις πολλά χρήματα; Στο άρθρο αυτό αναλαμβάνουμε να καταρρίψουμε αυτόν το μύθο. Είτε πρόκειται για μία νέα επιχείρηση που δεν μπορεί να διαθέσει μεγάλο budget για την προώθησή της, είτε πρόκειται για μία επιχείρηση που ήδη αξιοποιεί την online διαφήμιση, παρακάτω παρουσιάζουμε ορισμένες στρατηγικές για δωρεάν προώθηση που κάθε επιχείρηση οφείλει να εφαρμόσει.

Διαδικτυακοί κατάλογοι

Ένα πρώτο βήμα για να βάλεις την επιχείρησή σου στο χάρτη (μεταφορικά και κυριολεκτικά), είναι η καταχώρηση της σε έναν ή περισσότερους από τους διαδικτυακούς καταλόγους επιχειρήσεων. Καταχωρώντας την επιχείρησή σου στο Google My Business, μπορείς να βεβαιωθείς ότι θα εμφανίζονται όλες οι απαραίτητες λεπτομέρειες όταν κάποιος την αναζητά, όπως η τοποθεσία της στο χάρτη, το ωράριο λειτουργίας, το τηλέφωνο επικοινωνίας κ.α. Υπάρχουν και άλλοι αντίστοιχοι κατάλογοι στη χώρα μας, όπως το spot-place και το Corplace. Είναι μία διαδικασία που απαιτεί ελάχιστη επένδυση σε χρόνο και καθόλου επένδυση σε χρήματα.

Κοινωνικά δίκτυα

Η παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα θεωρείται πλέον απαραίτητη για κάθε επιχείρηση. Οι υπάρχοντες και οι δυνητικοί πελάτες σου είναι σχεδόν σίγουρο ότι βρίσκονται ήδη εκεί. Πρόκειται, συνεπώς, για ένα εξαιρετικό μέσο για να έρθεις σε επικοινωνία με αυτούς. Τα δύο δημοφιλέστερα αυτή τη στιγμή είναι το Facebook και το Instagram. Και τα δύο δίνουν τη δυνατότητα για δημιουργία επιχειρηματικού προφίλ, δίνοντας πρόσβαση σε λεπτομερή στατιστικά για τις επιδόσεις του. Ένα κοινωνικό δίκτυο συγκεκριμένα για επιχειρήσεις είναι το LinkedIn. Σε αυτό μπορείς να κοινοποιείς περιεχόμενο σχετικό με την επιχείρησή σου και να έρθεις σε επαφή με επαγγελματίες. Το ποιο είναι το κατάλληλο κοινωνικό δίκτυο διαφέρει ανάλογα με τον τύπο της επιχείρησης.

Διαμοιρασμός περιεχομένου πολυμέσων

Εκατομμύρια χρήστες χρησιμοποιούν καθημερινά το YouTube για παρακολούθηση βίντεο, πράγμα που το καθιστά ιδανικό μέσο για δωρεάν διαφήμιση. Αν δημιουργείς και μοιράζεσαι ενδιαφέρον, ψυχαγωγικό ή ενημερωτικό περιεχόμενο, είναι βέβαιο ότι θα προσελκύσεις νέους πελάτες και θα αυξήσεις την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα και τις πωλήσεις σου.

Blog

Ένα blog είναι μία ακόμη ευκαιρία να συνδεθείς με τους πελάτες σου. Μέσα από αυτό μπορείς να τους παρέχεις ενημερωτικό περιεχόμενο, που θα θέλουν να επιστρέφουν ξανά και ξανά στην ιστοσελίδα σου για να διαβάζουν. Είναι σημαντικό να ενημερώνεις τακτικά το blog σου, επομένως ίσως να απαιτεί αρκετή επένδυση σε χρόνο, αλλά ταυτόχρονα μπορεί να έχει θεαματικά αποτελέσματα για την προώθηση της επιχείρησής σου.

SEO

Αφήσαμε ίσως μία από τις αποτελεσματικότερες στρατηγικές για το τέλος. Το SEO (Search EngineOptimization) έχει να κάνει με την κατάλληλη διαμόρφωση της ιστοσελίδας σου, ούτως ώστε αυτή να εμφανίζεται σε υψηλή κατάταξη στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. Με λίγα λόγια, ένα καλό SEO προκύπτει από τις κατάλληλες τεχνικές προδιαγραφές της ιστοσελίδας σου, πράγμα που πρέπει να ληφθεί υπόψη ήδη κατά την κατασκευή της, και από το περιεχόμενο της, το οποίο θα πρέπει να είναι ανταγωνιστικό σε ποιότητα και ποσότητα (κάτι στο οποίο μπορεί να συμβάλει ένα blog!). Διάβασε το σχετικό μας άρθρο για να μάθεις περισσότερα σχετικά με το SEO.

Εύκολες λύσεις δεν υπάρχουν. Ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και, αν θέλεις να εδραιώσεις την online παρουσία σου και να προωθήσεις την επιχείρησή σου χωρίς κόστος, θα πρέπει να είσαι δημιουργικός και να αφιερώσεις χρόνο. Οι αλλαγές δε θα γίνουν σε μία νύχτα, αλλά με την ορθή εφαρμογή των παραπάνω στρατηγικών είναι βέβαιο ότι μακροπρόθεσμα θα δεις σημαντικές αυξήσεις στην αναγνωρισιμότητα, την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου και τις πωλήσεις.

Share This Post

Θες να μαθαίνεις κάθε εβδομάδα όλα τα digital news;

Κάνε εγγραφή στο newsletter μας

Περισσότερα άρθρα