Προχωρώντας στο δεύτερο μέρος του άρθρου μας σας δείχνουμε μερικούς ακόμη τρόπους προώθησης της εταιρείας σας online. Ο συνδυασμός όλων των tips προώθησης θα οδηγήσει στην αύξηση της αξιοπιστίας της εταιρείας σας και παράλληλα στη βελτίωση των πωλήσεων σας.
Ενεργό Προφίλ στα Social media
Όπως έχουμε ξαναγράψει, η παρουσία της εταιρείας σας στα social media με συχνές αναρτήσεις (γενικές – προϊοντικές – υπηρεσιών) αποτελεί έναν ιδιαίτερα χρήσιμο τρόπο προώθησης της εταιρείας σας. Όχι μόνο διαφημίζεστε ως εταιρεία αλλά αποκτάτε και καθημερινή επαφή με το κοινό σας – έτσι αποκτούν και μια σχετική οικειότητα με το brand σας.
Προσέξτε μόνο μη γίνετε κουραστικοί, μην αναρτάτε δημοσιεύσεις υπερβολικά συχνά και κυρίως μη βομβαρδίζετε το κοινό σας με βαρετές ή άσχετες αναρτήσεις. Σκεφτείτε ότι είναι πολύ εύκολο για κάποιον να κάνει unfollow!
Για περισσότερα σχετικά με τα social media διαβάστε το άρθρο μας εδώ.
Reviews/Κριτικές
Ζητήστε από τους ευχαριστημένους πελάτες σας να αφήσουν μια κριτική, να γράψουν την εμπειρία τους από τις υπηρεσίες/προϊόντα σας στη σελίδα σας, στο προφίλ σας στα social media, στο Google MyBusiness κλπ. Το καταναλωτικό κοινό σήμερα διαβάζει σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό τις εμπειρίες προηγούμενων πελατών σας στο internet πριν προβεί σε μία αγορά. Αυτός είναι κι ένας εξαιρετικός τρόπος προώθησης της επιχείρησης σας!
Όταν απαντάτε σε σχόλια ή ερωτήσεις, κυρίως στις πιο …κακοπροαίρετες, φροντίστε να παραμένετε επαγγελματίες. Το κοινό δε θα διστάσει να κρίνει τη στάση σας!
Search Engine Optimization
Βελτιστοποιώντας το SEO της σελίδας σας εμφανίζεστε υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google κι έτσι γίνεστε αυτόματα μία από τις πρώτες επιλογές των χρηστών. Η εταιρεία σας αποκτά υψηλότερη επισκεψιμότητα, μεγαλύτερη δημοτικότητα, αυξημένες πωλήσεις κι αξιοπιστία. Το SEO αποτελεί πλέον ένα είδος …τέχνης, αφού προσφέρει τεράστια προώθηση στην ιστοσελίδα και το κατάστημα σας.
Δημιουργήστε videos
Παρουσιάστε τα προιόντα ή τις υπηρεσίες σας μέσω videos! Το κοινό θα γνωρίσει την ομάδα σας έστω και για λίγα δευτερόλεπτα. Δημιουργήστε videos με οδηγίες ή παρουσίαση προϊόντων, με συμβουλές ή χρήσιμα tips. Δοκιμάστε να τα ανεβάσετε στο YouTube και παρακολουθήστε τις προβολές τους. Δείχνοντας έντονη παρουσία σε διάφορες πλατφόρμες και μπαίνοντας στη διαδικασία να δοκιμάσετε καινούργιες μεθόδους προσέλκυσης κοινού παρουσιάζετε ένα φρέσκο και “ζωντανό” brand που διεκδικεί μια θέση στο μυαλό του κάθε εν δυνάμει πελάτη.