Συμβουλές για επιτυχημένες αναρτήσεις στο Facebook

Στο Facebook ένας χρήστης βομβαρδίζεται από έναν τεράστιο αριθμό πληροφοριών και υπάρχουν πολλοί παράγοντες που προσπαθούν να τραβήξουν την προσοχή του σε μία δεδομένη στιγμή. Επομένως, η σελίδα και οι αναρτήσεις σου μπορούν πολύ εύκολα να «χαθούν» μέσα στο πλήθος των πληροφοριών. Πώς μπορείς να βεβαιωθείς ότι δε θα συμβεί αυτό; Παρακάτω ακολουθούν μερικές συμβουλές για να κάνεις τις αναρτήσεις σου να ξεχωρίσουν!

Χρησιμοποίησε εικόνες ή βίντεο

Ένας σίγουρος τρόπος για να τραβήξεις τα βλέμματα πάνω στη δική σου ανάρτηση είναι με μία ενδιαφέρουσα εικόνα ή ακόμη καλύτερα, ένα βίντεο. Η αναπαραγωγή βίντεο ξεκινάει συνήθως αυτόματα, πράγμα που σου δίνει τη δυνατότητα να προσελκύσεις τους χρήστες με τα πρώτα του δευτερόλεπτα. Φρόντισε η εικόνα ή το βίντεο σου να έχει ευδιάκριτο branding, κάνοντας χρήση του logo σου ή ενός αναγνωρίσιμου χρωματικού συνδυασμού. Έτσι, θα είναι αμέσως σαφές στο χρήστη από ποιον είναι η ανάρτηση και ίσως ενδιαφερθεί να διαβάσει και το συνοδευτικό κείμενο.

Γράψε σύντομα και περιεκτικά μηνύματα

Αφού έχεις τραβήξει την προσοχή του χρήστη με την εικόνα ή το βίντεό σου, θέλεις να είσαι σίγουρος ότι θα διαβάσει και το κείμενό σου. Στο Facebook οι χρήστες αναμένουν ότι θα λάβουν τις πληροφορίες που χρειάζονται γρήγορα και άμεσα, επομένως ένα μακροσκελές κείμενο μπορεί να είναι πολύ αποτρεπτικό και να ωθήσει το χρήστη να συνεχίσει το σκρολάρισμα και να προσπεράσει την ανάρτησή σου. Προσπάθησε να είσαι όσο το δυνατόν πιο περιεκτικός στα κείμενά σου. Εξαίρεση σε αυτό αποτελεί η διήγηση ιστοριών, η οποία μπορεί να είναι επίσης ένας αποτελεσματικός τρόπος να τραβήξεις την προσοχή, και η οποία προφανώς χρειάζεται μεγαλύτερη έκταση.

Πληροφόρησε

Ο κύριος λόγος που οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα είναι για αποκτήσουν πληροφορίες. Πριν γράψεις μία ανάρτηση θα πρέπει να σκεφτείς: «Είναι αυτό που θα θέλω να πω χρήσιμο για τους αναγνώστες μου;» Είναι πιο πιθανό να θελήσει κάποιος να διαβάσει κάτι όταν αυτό του προσφέρει μία χρήσιμη πληροφορία. Μία εναλλακτική είναι να μην περιλαμβάνει η ίδια η ανάρτησή σου την πληροφορία, αλλά να οδηγεί στο πληροφοριακό περιεχόμενο μέσω κάποιου συνδέσμου, πράγμα που μας οδηγεί στην επόμενη συμβουλή…

Δώσε ένα σαφές call-to-action και πρόσθεσε σύνδεσμο

Το να τραβήξεις την προσοχή και να διαβάσει κάποιος το κείμενό σου είναι ένα πολύ καλό πρώτο βήμα, αλλά κύριος στόχος είναι να προβεί σε μία ενέργεια που θα έχει όφελος για την επιχείρησή σου. Συνεπώς, θα πρέπει πάντα να δηλώνεται με ξεκάθαρο τρόπο τι είναι αυτό που θα πρέπει να κάνει ο αναγνώστης. Ένα πολύ απλό παράδειγμα είναι να παροτρύνεις κάποιον να πει τη γνώμη του, αφήνοντας ένα σχόλιο κάτω από τη δημοσίευση σου. Ακόμη καλύτερα, μπορείς να κατευθύνεις κάποιον στην ιστοσελίδα σου ή απευθείας στη σελίδα ενός προϊόντος. Χρησιμοποίησε κάτι απλό αλλά σαφές όπως «Επισκέψου τον παρακάτω σύνδεσμο για να μάθεις περισσότερα» ή «Εδώ θα βρεις ό,τι χρειάζεσαι», ανάλογα με το περιεχόμενο.

Κάνε ερωτήσεις

Για να αλληλεπιδράσουν οι πελάτες σου με τη σελίδα σου και να αφήσουν σχόλια, βελτιώνοντας ταυτόχρονα το SEO της, είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό να κάνεις μία ερώτηση. Όπως στην πραγματική ζωή ξεκινάμε μία συζήτηση με μία ερώτηση, έτσι και στον κόσμο των κοινωνικών δικτύων μία ερώτηση μπορεί να αποτελέσει αφετηρία για συζήτηση. Και να θυμάσαι ότι οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων θεωρούν πως μπορούν να αλληλεπιδράσουν με μία επιχείρηση όπως ακριβώς αλληλεπιδρούν με άλλους χρήστες. Έτσι, μία μονομερής σχέση, κατά την οποία απλώς αναρτάς τα προωθητικά σου μηνύματα χωρίς να υπάρχει κάποια αλληλεπίδραση, θα τους κάνει γρήγορα να χάσουν το ενδιαφέρον τους.

Θέλεις η σελίδα σου στο Facebook να ξεχωρίσει από το πλήθος; 

Στην Dataspot έχουμε πολυετή εμπειρία στη διαχείριση social media
Μπορείς να διαβάσεις περισσότερα εδώ.

 

Share This Post

Θες να μαθαίνεις κάθε εβδομάδα όλα τα digital news;

Κάνε εγγραφή στο newsletter μας