Αν σκέφτεσαι να κάνεις το πρώτο βήμα στην online προώθηση της ιστοσελίδας και της επιχείρησής σου τότε μάλλον θα πρέπει να σκεφτείς τα Google Ads.
Τι είναι τα Google Ads;
Θα έχεις παρατηρήσει πως σε αρκετά αποτελέσματα των αναζητήσεων σου στη Google, κάποια παρουσιάζονται με το διακριτικό Ads δίπλα στον τίτλο τους. Αυτό σημαίνει πως τα συγκεκριμένα αποτελέσματα αποτελούν πληρωμένες διαφημίσεις που εμφανίστηκαν σε σένα με βάση την αναζήτηση σου. Κάποιες φορές πετυχημένα σε έχουν βοηθήσει να βρεις αυτό που ψάχνεις, κάποιες άλλες φορές αναρωτιέσαι για τη συσχέτιση μεταξύ της αναζήτησης σου και της διαφήμισης. Εκεί ξεχωρίζει ο σωστός κι ο ερασιτεχνικός σχεδιασμός διαφήμισης.
Θα έχεις πάλι παρατηρήσει πως σε πολλές από τις ιστοσελίδες που επισκέπτεσαι υπάρχουν διαφημιστικά banners αριστερά και δεξιά, στο top και bottom της σελίδας. Αυτά δεν είναι τίποτα άλλο παρά πληρωμένες διαφημίσεις βασισμένες στις αναζητήσεις σου ή ακόμα και σε προϊόντα που έχεις επισκεφτεί σε μία ιστοσελίδα.
Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με τις διαφημίσεις σε μορφή video, τις διαφημίσεις στο λογαριασμό Gmail σου, τις διαφημίσεις αγορών στις αναζητήσεις σου κλπ. Είναι δηλαδή όλες οι διαφημίσεις που εμφανίζονται στο τεράστιο δίκτυο της Google.
Πως λειτουργούν;
Τα Google Ads λειτουργούν με τη μορφή δημοπρασίας. Βασισμένες σε ένα συνδυασμό παραγόντων (ποιότητα διαφήμισης, προσφορά κλπ) η διαφήμιση σου ανταγωνίζεται άλλες. Η πιο επιτυχημένη διαφήμιση καταφέρνει να εμφανιστεί στον ενδιαφερόμενο χρήστη.
Γιατί είναι τα Google Ads ιδανικά για την επιχείρησή σου;
Όπως είπαμε και πριν, το δίκτυο της Google είναι τεράστιο και μπορεί να βρει το κοινό σου άμεσα κι αποτελεσματικά.
Σε σύγκριση με άλλους τρόπους διαφήμισης, η διαφήμιση στη Google είναι μια μοναδική ευκαιρία για προσέγγιση ενός τεράστιου όγκου κοινού και χρηστών που είναι διατεθειμένοι στις περισσότερες περιπτώσεις να προχωρήσουν σε μετατροπές.
Αυτό συμβαίνει κυρίως γιατί εκεί μπορούμε να στοχεύσουμε με βάσεις τις αναζητήσεις των χρηστών – αυτών που ενεργά ψάχνουν για μία υπηρεσία, εταιρεία ή προϊόν.
Αν έχεις ηλεκτρονικό κατάστημα…τότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις το 100% των δυνατοτήτων των Google Ads. Πραγματοποίησε συνδυασμένες προωθήσεις, μάζεψε κοινά, εμφανίσου σε αυτούς που έχουν δει τα προϊόντα σου ή έχουν προχωρήσει σε αγορά από το eshop σου.
Σου φαίνεται ενδιαφέρον? Επικοινώνησε με την ομάδα της Dataspot κι έλα να δημιουργήσουμε μαζί το διαφημιστικό πλάνο που ταιριάζει στην επιχείρησή σου και στις ανάγκες σου!