Γιατί να βρίσκεται η επιχείρησή μου στα social media;

Είναι κάτι που πολλοί επιχειρηματίες αναρωτιούνται. Αξίζει η επένδυση σε χρόνο και χρήμα που απαιτεί η διαχείριση ενός ή περισσότερων λογαριασμών στα κοινωνικά δίκτυα; Θα αποφέρει πραγματικό όφελος για την επιχείρηση; Στο άρθρο αυτό θα σου αποδείξουμε ότι αξίζει πραγματικά να δώσεις έμφαση στην online παρουσία σου στα κοινωνικά δίκτυα και ότι τα οφέλη από αυτήν μπορούν να είναι πολλαπλά.

Σύνδεση με τους πελάτες μας

Όταν βρίσκεται η επιχείρησή σου στα κοινωνικά δίκτυα, δημιουργείται μία κοινότητα με τους υπάρχοντες πελάτες σου γύρω από αυτήν. Το γεγονός αυτό σου δίνει τη δυνατότητα να έρθεις σε άμεση επικοινωνία με αυτούς και να παρέχεις καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση. Ταυτόχρονα, έτσι μπορείς να αποκτήσεις και καλύτερη γνώση των πελατών σου, είτε ατομικά είτε συλλογικά, με τα στατιστικά που συλλέγονται αυτόματα από την κάθε πλατφόρμα ή μέσα από έρευνες ικανοποίησης που μπορείς να διενεργήσεις εκεί.

Αύξηση brand awareness και προσέγγιση νέων πελατών

Μέσα από τα social media μπορείς να αναδείξεις το χαρακτήρα του brand σου και να αναπτύξεις τη φήμη του. Μπορείς να δημοσιεύσεις τις προσφορές σου ή να πραγματοποιήσεις διαγωνισμούς για να κινήσεις το ενδιαφέρον των υπαρχόντων πελατών σου, αλλά και για να προσεγγίσεις καινούρια κοινά. Αυτό μπορεί να γίνει, επίσης, και μέσω στοχευμένης διαφήμισης, καθώς τα περισσότερα κοινωνικά δίκτυα προσφέρουν προηγμένες δυνατότητες για στόχευση και προώθηση.

Ενίσχυση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα και αύξηση πωλήσεων

Μέσα από τις δημοσιεύσεις σου, μπορείς να οδηγήσεις τους χρήστες στην ιστοσελίδα σου και να τους παροτρύνεις να πραγματοποιήσουν κάποια ενέργεια εκεί. Αν καταφέρεις να τραβήξεις την προσοχή του χρήστη με περιεχόμενο που τον ενδιαφέρει πραγματικά, μπορείς με ένα call-to-action να τον οδηγήσεις στην πραγματοποίηση κάποιας μετατροπής. Διάβασε εδώ για να μάθεις πώς θα τραβήξεις την προσοχή και πώς θα προσεγγίσεις νέους πελάτες με τις δημοσιεύσεις σου στο Facebook. Ορισμένα κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook και το Instagram δίνουν τη δυνατότητα για πραγματοποίηση αγορών μέσα στην ίδια την πλατφόρμα, χωρίς να χρειαστεί ο χρήστης να μεταβεί σε άλλη, μειώνοντας έτσι τα βήματα που απαιτούνται για την πραγματοποίηση του στόχου που έχεις θέσει, μια λειτουργία που σύντομα θα φτάσει και στην Ελλάδα.

Σύνδεση με influencers

Ένας ιδιαίτερα σύγχρονος και αποτελεσματικός τρόπος για την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σου είναι το μάρκετινγκ με influencers, με άτομα, δηλαδή, που είναι δημοφιλή στα κοινωνικά δίκτυα και μπορούν να επηρεάσουν τη γνώμη ενός μεγάλου αριθμού ατόμων. Μία συνεργασία με έναν influencer μπορεί να φέρει μεγάλη κίνηση στο λογαριασμό της επιχείρησής σου και, κατ’ επέκταση, στην ιστοσελίδα της.

Η παρουσία μίας επιχείρησης στα κοινωνικά δίκτυα είναι ένα από τα σημαντικότερα μέρη της online παρουσίας μίας επιχείρησης, αλλά δεν είναι το μόνο. 

Συνέχισε να διαβάζεις το blog μας για να μάθεις για όλα τα “μέρη” που μπορείς να προωθήσεις την επιχείρησή σου online και για τη σημασία της αποστολής newletter μεταξύ άλλων.

Share This Post

Θες να μαθαίνεις κάθε εβδομάδα όλα τα digital news;

Κάνε εγγραφή στο newsletter μας