Υπάρχουν αρκετοί τρόποι να σχεδιάσεις το newsletter σου με τρόπο εντυπωσιακό και αποτελεσματικό, με σκοπό να τραβήξεις το βλέμμα του χρήστη, να μάθει περισσότερα για το προϊόν ή την υπηρεσία που θέλεις να προσφέρεις και, γιατί όχι, να προχωρήσει σε κάποια μετατροπή.
Πρώτη εντύπωση
Το πρώτο πράγμα, με το οποίο έρχονται σε επαφή οι συνδρομητές σου, είναι το όνομα της επιχείρησής σου, καθώς και την υπηρεσία που θέλεις να προωθήσεις μέσα από μια ελκυστική επικεφαλίδα. Φρόντισε, λοιπόν, να είναι αναγνωρίσιμο το όνομα και ξεκάθαρη η επικεφαλίδα.
Βοηθητική περιγραφή
Είναι απαραίτητο να προσθέσεις μια σύντομη περιγραφή που θα περιέχει τις απολύτως απαραίτητες πληροφορίες για το προϊόν ή την υπηρεσία που θέλεις να προωθήσεις. Μπορείς εύκολα να το καταφέρεις αυτό απαριθμώντας τα οφέλη του βάζοντας κουκκίδες.
Απλή μορφή και διάταξη
Φρόντισε ο σχεδιασμός του newsletter σου να είναι απλός. Βάλε στο πάνω μέρος το logo της επιχείρησής σου, έπειτα πρόσθεσε μια εικόνα με συναφές περιεχόμενο που θα το συνοδεύει και, αμέσως μετά, την υπηρεσία ή το προϊόν που θέλεις, με ευδιάκριτο το κουμπί αγοράς (Αγορά εδώ). Επιπλέον, είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσεις την κατάλληλη γραμματοσειρά και τα κατάλληλα χρώματα, τα οποία χαρακτηρίζουν την επιχείρησή σου.
Οπτικά εφέ
Είναι ευκολότερο να προκαλέσεις το ενδιαφέρον των χρηστών με μια εικόνα παρά με ένα κείμενο φορτωμένο με πληροφορίες και περιγραφές. Μια καλή λύση για να αποφύγεις τα μεγάλα κείμενα είναι με τη χρήση κινούμενων εικόνων ή με ένα επεξηγηματικό βίντεο για τη χρήση των προϊόντων της επιχείρησής σου.
Newsletter για όλες τις οθόνες
Είναι σημαντικό να σχεδιάσεις το email με τρόπο που να προσαρμόζεται σε όλες τις συσκευές και τις οθόνες, διαφορετικά θα προκαλέσεις τη δυσαρέσκεια του κοινού σου στα μελλοντικά σου newsletter.
Δώσε βάση στο email footer
Ακόμα κι αν έχεις ένα καλά σχεδιασμένο newsletter, με μια εξαιρετική περιγραφή, όλα τα απαραίτητα στοιχεία για τα προϊόντα σου και με διαδραστικότητα, δε είναι αρκετό αν το υποσέλιδό σου (ή αλλιώς email footer) είναι φτωχά σχεδιασμένο. Σιγουρέψου ότι έχεις βάλει links από τα social media που διαθέτεις, τα στοιχεία επικοινωνίας και το email της επιχείρησής σου.
Καθώς σχεδιάζεις το newsletter της επιχείρησής σου από την αρχή, βεβαιώσου ότι υπάρχουν τα παραπάνω στοιχεία. Με αυτό το τρόπο, θα καταφέρεις να κάνεις μεγάλο αριθμό συνδρομητών να λάβουν δράση μπαίνοντας στην ιστοσελίδα σου!