Πλέον, οι περισσότερες επιχειρήσεις διαθέτουν λογαριασμό σε τουλάχιστον ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης, με σκοπό να γίνουν γνωστές στο ευρύ κοινό, προωθώντας αποτελεσματικότερα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Παρόλ’ αυτά, δεν αρκεί να έχεις προφίλ στα social media.
Είναι σημαντικό, να ανανεώνεις το περιεχόμενό σου ανά τακτά χρονικά διαστήματα, καθώς έτσι θα αποκτήσεις την αναγνωρισιμότητα που επιθυμείς και θα βελτιώσεις τη συνολική σου εικόνα στα πλαίσια της αγοράς.
Προσοχή, όμως! Δε χρειάζεται να ανεβάζεις αναρτήσεις και να στέλνεις ανεπιθύματα μηνύματα (spam) που δεν έχουν καμία αξία για τον πελάτη σου. Υπάρχουν αρκετοί τρόποι που θα σε βοηθήσουν να πετύχεις το στόχο σου, αναρτώντας εύστοχες και διασκεδαστικές αναρτήσεις.
Ζωντανή μετάδοση βίντεο
Όπως αναφέραμε και σε προηγούμενο blog, η πλατφόρμα του Youtube δεν αποτελεί άδικα (για τους χρήστες) μια από τις πιο αγαπημένες μηχανές αναζήτησης, καθώς έρχεται δεύτερο σε επιλογή, μετά την αναζήτηση της Google. Το στοιχείο της διάδρασης και της εναλλαγής εικόνων, τραβάει εύκολα το βλέμμα του θεατή, προκαλώντας του έντονο ενδιαφέρον! Για το λόγο αυτό, η ύπαρξη βίντεο για τη παρουσίαση ή τις οδηγίες σχετικά με τη χρήση κάποιου προϊόντος, σε αναρτήσεις στα social media και πόσο μάλλον, βίντεο με ζωντανή ροή για κάτι αντίστοιχο, τραβάνε την προσοχή και δημιουργούν μεγαλύτερη σύνδεση με το κοινό σου.
Αναδημοσίευση post
Η δημιουργία συναφούς και ευχάριστου περιεχομένου με το brand σου είναι εξαιρετικής σημασίας, καθώς έτσι προσελκύσεις στην ιστοσελίδα σου χρήστες που πραγματικά ενδιαφέρονται για αυτό που προσφέρεις. Δεν είναι, ωστόσο, αναγκαίο να αναρτάς διαρκώς δικό σου περιεχόμενο στα social media για να πετύχεις κάτι τέτοιο. Η αναδημοσίευση αναρτήσεων και retweet μπορεί εύκολα να αντικαταστήσει εν μέρει το δικό σου συνηθισμένο περιεχόμενο. Μη ξεχνάς, όμως, ότι αυτά που θα αναδημοσιεύσεις, πρέπει να είναι σχετικά με το brand και την επιχείρησή σου.
Ένωσε τις δυνάμεις σου με ένα άλλο brand
Ένας τελείως διαφορετικός τρόπος να πετύχεις αναγνωρισιμότητα για το brand σου, είναι μέσω ένωσης με κάποια άλλη επιχείρηση, η οποία μάλιστα διαφέρει από σένα ως προς αυτό που προσφέρεις. Ο ανταγωνισμός μπορεί να φαίνεται δύσκολος, η συνεργασία, όμως, με ένα άλλο brand μπορεί να σε επιβραβεύσει και να αποδειχτεί λιγότερο αγχωτική και απολύτως αναζωογονητική. Έτσι, με μια συνεργασία θα είσαι σε θέση να επεκτείνεις το πελατολόγιό σου και να αποκτήσεις τη απαραίτητη υποστήριξη και το κίνητρο που χρειάζεσαι για να να αναπτυχθείς σαν επιχείρηση.
Infographics
Μέσω των infographics, τα οποία είναι γραφικές απεικονίσεις δεδομένων και πληροφοριών, έχεις τη δυνατότητα να δημιουργήσεις περιεχόμενο με κατανοητό τρόπο. Η ύπαρξη εικονιδίων με έντονα χρώματα και σχέδια, γεωμετρικά σχήματα και στατιστικά, μπορούν διατηρήσουν το ενδιαφέρον των χρηστών, χωρίς να τον κουράσουν. Συνεπώς, μπορείς να προωθήσεις ένα προϊόν ή κάποια υπηρεσία σου με άκρως διασκεδαστικό και καθόλου ανιαρό τρόπο.
Αναρτήσεις blog
Αν διαθέτει η ιστοσελίδα σου blog, καλό είναι να μοιράζεσαι το περιεχόμενό σου. Είτε πρόκειται για πληροφορίες σχετικά με τη σύνθεση και τις ευεργετικές ιδιότητες ενός προϊόντος, είτε για μια διάκριση που πέτυχες ως επιχείρηση, είτε αφορά μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη, είναι σημαντικό να τα μοιραστείς με τον κόσμο, μέσα από τα κατάλληλα social media. Με το τρόπο αυτό, ο χρήστης θα είναι σε θέση να μαθαίνει και να ενημερώνεται για κάθε τι νέο.
Δώσε απαντήσεις στις ερωτήσεις του κοινού σου
Η καλή λειτουργία της εξυπηρέτησης πελατών καθίσταται πολύ σημαντική για μια επιχείρηση. Όταν ένας χρήστης αφήνει ένα σχόλιο κάτω από μία ανάρτηση ή στέλνει μήνυμα σε έναν λογαριασμό από τα social media που διαθέτεις, είναι πολύ σημαντικό να βρει ανταπόκριση. Όσο πιο άμεση και αποτελεσματική είναι η ανταπόκριση, τόσο πιο ικανοποιημένος θα μείνει ο χρήστης. Έτσι, θα καταλάβει και ο ίδιος ότι νοιάζονται για εκείνον και ότι έχει αξία η γνώμη του, αποκτώντας, επομένως και την αφοσίωσή του.
Έχει γίνει κατανοητό ότι η επιτυχία αναγνωρισιμότητας μέσω των social media μπορεί να επέλθει μέσα από έναν συνδυασμό συναφούς, ευχάριστου, διαδραστικού, και ενημερωτικού περιεχομένου καθώς και σωστού χρονικού προγραμματισμού, όσον αφορά τις αναρτήσεις. Να θυμάσαι, ότι όσο πιο ενημερωμένους κρατάς τους χρήστες σου με ανανεωμένο υλικό, τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η αφοσίωσή τους με την επιχείρησή σου.
Εδώ θα μάθεις περισσότερα για τις social media υπηρεσίες μας.