• Αρχική
  • Ποιοι είμαστε
  • Portfolio
  • Επικοινωνία

5 τρόποι για να αυξήσεις τις πωλήσεις στο eshop σου

Η αύξηση των πωλήσεων είναι ο κύριος στόχος κάθε ιδιοκτήτη eshop. Είτε το eshop σου είναι νέο στην αγορά, είτε έχεις πολυετή εμπειρία στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι παρακάτω στρατηγικές μπορούν να σε βοηθήσουν να βελτιώσεις την απόδοση του ηλεκτρονικού σου καταστήματος και να προσελκύσεις περισσότερους πελάτες.

Βελτιστοποίησε την εμπειρία χρήστη (UX)

Η εμπειρία του χρήστη στην πλοήγηση και την διαδικασία πραγματοποίησης αγορών από το eshop σου είναι καθοριστική για την επιτυχία του. Παρακάτω θα βρεις μερικά σημεία τα οποία αξίζουν την προσοχή σου:

  • Ταχύτητα φόρτωσης: Εξασφάλισε ότι η ιστοσελίδα σου φορτώνει σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα.
  • Απλή πλοήγηση: Δημιούργησε ένα καθαρό και εύχρηστο μενού.
  • Mobile-Friendly σχεδιασμός: Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες πραγματοποιούν αγορές μέσω κινητού.
  • Καλάθι αγορών: Διευκόλυνε την ολοκλήρωση της αγοράς με μια απλή διαδικασία checkout.

Εφάρμοσε στρατηγικές SEO για αύξηση εμφανίσεων

Η βελτιστοποίηση SEO είναι ένα απαραίτητο βήμα για να βελτιώσεις την κατάταξη του eshop σου στις μηχανές αναζήτησης.

  • Λέξεις-Κλειδιά: Ενσωμάτωσε στρατηγικά τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά στις περιγραφές προϊόντων και στις σελίδες σου.

  • Βελτιστοποίηση εικόνων: Χρησιμοποίησε εικόνες υψηλής ποιότητας και πρόσθεσε alt tags.

  • Blogging: Δημιούργησε άρθρα που σχετίζονται με τα προϊόντα σου για να προσελκύσεις κίνηση οργανικά.

  • Local SEO: Αν απευθύνεσαι σε τοπικό κοινό, φρόντισε να καταχωρίσεις το eshop σου στο Google My Business.

Εφάρμοσε τεχνικές upselling και cross-selling

Οι συγκεκριμένες τεχνικές μπορούν να αυξήσουν τη μέση αξία παραγγελίας του eshop σου, και παράλληλα να δημιουργήσουν ευχαριστημένους πελάτες που θα αισθάνονται ότι καλύπτονται πλήρως οι ανάγκες τους.

  • Upselling: Πρότεινε ακριβότερες ή βελτιωμένες εκδόσεις των προϊόντων που ενδιαφέρονται οι πελάτες π.χ. αν ο πελάτης ενδιαφέρεται για ένα ηχείο, εμφάνισε του μια βελτιωμένη έκδοση του ηχείου που θα επικεντρώνεται στα μοναδικά του πλεονεκτήματα.

     

  • Cross-Selling: Εμφάνισε σχετικά προϊόντα που συμπληρώνουν την αγορά του πελάτη π.χ. αν ο πελάτης προσθέσει στο καλάθι του ένα ζευγάρι ασύρματα ακουστικά, εμφάνισε του ως προτεινόμενα προϊόντα τις κατάλληλες θήκες ακουστικών.

     

  • Συνδυασμοί προϊόντων: Δημιούργησε προσφορές που συνδυάζουν προϊόντα σε μειωμένες τιμές.

Επένδυσε στο Digital marketing

Η σωστή διαφήμιση είναι το κλειδί για να προσελκύσεις νέους πελάτες. Όσο “άρτια” κι αν είναι στημένο το eshop σου, όσο καλά κι αν τα πηγαίνεις στο οργανικό κομμάτι, να είσαι σίγουρος πως η διαφήμιση είναι αυτή που θα σε φέρει τόσο δυναμικά μπροστά σε νέο (ή ήδη υπάρχον) κοινό.

  • Social media ads: Δημιούργησε στοχευμένες διαφημίσεις σε πλατφόρμες όπως Facebook και Instagram. Μάθε περισσότερα για τις διαφημίσεις σε Instagram και Facebook.

  • Email marketing: Στείλε προσωποποιημένα email για προσφορές, νέα προϊόντα και υπενθυμίσεις καλαθιού.

  • Google ads: Search, Display ή  Shopping ads για να εμφανίζονται τα προϊόντα σου απευθείας στα αποτελέσματα αναζήτησης και στις συνεργαζόμενες πλατφόρμες. Μάθε περισσότερα για τις διαφημίσεις σε Google ads.

  • Influencer marketing: Συνεργάσου με influencers για να προωθήσουν τα προϊόντα σου στο κοινό τους. Επίλεξε έξυπνα το άτομο αυτό που θεωρείς ότι ταιριάζει στο brand σου και που μπορεί να το προωθήσει στο κατάλληλο κοινό.

Ζήτησε αξιολογήσεις και κριτικές (τις χρειάζεσαι!)

Οι αξιολογήσεις είναι εξαιρετικά σημαντικές για την επιχείρησή σου, όχι μόνο γιατί προωθούν την αναγνωρισιμότητα του brand σου, αλλά και γιατί μπορούν να βελτιώσουν πραγματικά τις υπηρεσίες σου. Ενθάρρυνε τους πελάτες σου να αφήσουν αξιολογήσεις σχετικά με την εμπειρία τους από τις αγορές τους στο eshop σου, καθώς αυτό θα αυξήσει την εμπιστοσύνη των πελατών προς την επιχείρησή σου.

 

Η αύξηση των πωλήσεων σε ένα eshop είναι συνδυασμός στρατηγικής, τεχνολογίας και σωστής εξυπηρέτησης. Εφαρμόζοντας τις παραπάνω τεχνικές μπορείς να βελτιώσεις τη συνολική απόδοση του καταστήματος σου και να διασφαλίσεις μακροχρόνια επιτυχία!

Share This Post

Θες να μαθαίνεις κάθε εβδομάδα όλα τα digital news;

Κάνε εγγραφή στο newsletter μας