Διάβασε το Blog της Dataspot
Άρθρα και συμβουλές που σε ενδιαφέρουν!

20 January 2023
Πώς να γράψεις το τέλειο email
Το email είναι αδιαμφισβήτητα ένα από τα δημοφιλέστερα μέσα επικοινωνίας. Το 2022 στελνόντουσαν σε καθημερινή βάση κατά μέσο όρο 333 ...

16 December 2022
One-page checkout: Ποια τα πλεονεκτήματα και πότε να το εφαρμόσεις στο eshop σου
Μία περίπλοκη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς είναι η πιο συχνή αιτία εγκαταλειμμένων καλαθιών σε ένα eshop. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, το ...

2 December 2022
8 συμβουλές για ένα επιτυχημένο eshop το 2023
Οι άνθρωποι πλέον ψωνίζουν online περισσότερο από ποτέ. Ταυτόχρονα, όμως, ο ανταγωνισμός είναι μεγαλύτερος και ένα eshop χρειάζεται να κάνει ...

18 November 2022
Αυτές οι 5 δυνατότητες θα εκτοξεύσουν το eshop σου
Οι περισσότερες σύγχρονες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου διαθέτουν ισχυρά εργαλεία για προώθηση και πώληση των προϊόντων. Δυστυχώς, όμως, πολλά μένουν αχρησιμοποίητα ...

10 November 2022
Πρόγραμμα ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ – Νέο πρόγραμμα επιδοτήσεων Ψηφιακός Μετασχηματισμός Επιχειρήσεων
Στα πλαίσια του προγράμματος “Ανταγωνιστικότητα” του νέου ΕΣΠΑ (2021-2027), προδημοσιεύτηκαν τρεις νέες Δράσεις για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων. Μέσα ...

21 October 2022
8 πράγματα που πιθανώς δε γνώριζες για το ψηφιακό μάρκετινγκ
Το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί πολύ γρήγορα να γίνει πολύ περίπλοκο και δεν είναι πάντα σαφές ποιο θα πρέπει να είναι ...

7 October 2022
Email Phishing: Πώς να αναγνωρίσεις και να αποφύγεις τις απάτες ηλεκτρονικού “ψαρέματος”
To Phishing ή αλλιώς ηλεκτρονικό ψάρεμα είναι κάθε προσπάθεια εξαπάτησης ενός χρήστη στο διαδίκτυο, προκειμένου να μοιραστεί ευαίσθητες πληροφορίες. Οι ...

30 September 2022
Τα αποτελεσματικότερα μέσα επικοινωνίας με τους πελάτες σου
Η επιτυχία μίας επιχείρησης κρίνεται σε μεγάλο βαθμό από την αποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες της και τη δημιουργία μίας ...

8 September 2022
15 συμβουλές για ένα επιτυχημένο blog
Το να ξεκινήσεις ένα blog είναι εύκολο. Το να δημιουργήσεις όμως ένα επιτυχημένο blog που προσελκύει μεγάλο αριθμό αναγνωστών όχι ...

2 September 2022
Καμπάνιες Μέγιστης Απόδοσης – Ό,τι χρειάζεται να γνωρίζεις για το νέο τύπο καμπάνιας της Google
Όπως αναφέραμε στο άρθρο μας για τις τελευταίες εξελίξεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ, η τεχνητή νοημοσύνη και ο αυτοματισμός έχουν φέρει ...

25 August 2022
Πώς να μοιραστείς με ασφάλεια κωδικούς με email
Το email είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος επικοινωνίας στις περισσότερες επιχειρήσεις. Κάποιες φορές, όμως, θέλεις να μοιραστείς απόρρητες πληροφορίες, οι ...

19 August 2022
Πώς να μετρήσεις την αποδοτικότητα του site σου
Ένα site δεν είναι απλώς μία όμορφη σελίδα στο ίντερνετ. Είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής μάρκετινγκ μίας επιχείρησης, που ...

5 August 2022
Programmatic Advertising – Τι είναι και πώς μπορείς να το αξιοποιήσεις
Όταν μιλάμε για Programmatic Advertising αναφερόμαστε στη χρήση αυτοματοποίησης για την αγορά και πώληση διαφημιστικού χώρου για τοποθέτηση διαφημίσεων. Παραδοσιακά, ...

22 July 2022
8 τάσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ το 2022 για να οδηγήσεις το brand σου στην επιτυχία
Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να προωθήσω την επιχείρησή μου online; Το τοπίο στο digital marketing αλλάζει τόσο γρήγορα, ...

15 July 2022
Ψυχολογία του μάρκετινγκ – 16 βασικές αρχές και πώς να τις εφαρμόσεις στην πράξη
Ο καθένας από εμάς θέλει να πιστεύει για τον εαυτό του ότι συμπεριφέρεται λογικά και λαμβάνει τις καλύτερες αποφάσεις, ζυγίζοντας ...

1 July 2022
Οι 5 βασικές στρατηγικές για να ενισχύσεις την online παρουσία της επιχείρησής σου
Έχουμε μιλήσει εκτενώς στο blog για το πόσο σημαντική είναι η online παρουσία μίας επιχείρησης για την επιτυχία της. Μία ...

17 June 2022
Branding – Πώς να αναπτύξεις τη φωνή του brand σου και να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό
Το brand σου είναι αυτό που είσαι, η ταυτότητα και οι αξίες της επιχείρησής σου. Όπως κάθε άνθρωπος έχει τη ...

10 June 2022
8 tips για τη δημιουργία κειμένου σε website
Αν σκέφτεσαι να δημιουργήσεις ένα νέο site ή είσαι ήδη στη διαδικασία δημιουργίας ενός νέου site, μία από τις κυριότερες ...

27 May 2022
Ποιος είναι ο καλύτερος browser το 2022;
Για να έχεις ένα επιτυχημένο site ή eshop θα πρέπει να σιγουρευτείς ότι λειτουργεί σωστά σε διαφορετικούς browsers και διαφορετικές ...

20 May 2022
Omni-channel: Η επιχείρησή σου… παντού!
Οι καταναλωτές πλέον αλληλεπιδρούν με ένα brand με παραπάνω από έναν τρόπους. Έχουν στη διάθεσή τους πολλά διαφορετικά μέσα, τα ...

12 May 2022
Email marketing: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για το newsletter
Με την επικράτηση των κοινωνικών δικτύων και τόσους νέους διαφορετικούς τρόπους για προώθηση online, πολλές επιχειρήσεις ξεχνούν την προωθητική δύναμη ...

11 May 2022
Το τέλος των κωδικών πρόσβασης;
Για τους χρήστες του ίντερνετ οι κωδικοί πρόσβασης είναι ένα αναγκαίο κακό. Οι περισσότεροι έχουμε δεκάδες ή και εκατοντάδες διαφορετικούς ...

1 September 2021
Τα οφέλη χρήσης εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ένα site
Ένας καταναλωτής μπορεί να επηρεαστεί από διάφορες καταστάσεις προκειμένου να προχωρήσει σε μια αγορά, είτε αυτό λέγεται δελεαστική προσφορά, καλοσχεδιασμένο ...

19 August 2021
Social Media: Περιεχόμενο με νόημα
Πλέον, οι περισσότερες επιχειρήσεις διαθέτουν λογαριασμό σε τουλάχιστον ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης, με σκοπό να γίνουν γνωστές στο ευρύ κοινό, ...

19 April 2021
Η online διαφήμιση σου φαίνεται περίπλοκη;
Πολλές φορές παρατηρούμε πως επιχειρήσεις διαφόρων αντικειμένων και τομέων, βρίσκουν την online διαφήμιση υπερβολικά περίπλοκη ή πως όσο κι αν ...

14 April 2020
Blogging για μια επιτυχημένη ιστοσελίδα
Η εμπορική σου ιστοσελίδα και το ηλεκτρονικό σου κατάστημα είναι σχεδιασμένα με τέτοιο τρόπο, ώστε να προωθούν πωλήσεις μέσω αυτού, ...
12 March 2020
Πώς να αποφύγετε να χαρακτηριστεί το email σας spam
Πολλές φορές ίσως τύχει να στείλουμε ένα email στον πελάτη μας, αυτός να μας αναφέρει ότι το έλαβε, αλλά κατέληξε ...